آیا یادگیری سیو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟

آفتاب نیوز :

سئو را چگونه یاد بگیریم

یادگیری سیو سخت است یا آسان؟ این سوال بسیاری از شما عزیزان است که در ابتدای راه هستید و میخواهید یک شغلی پر درآمد برای آینده خود داشته باشید، ولی بخاطر نداشتن آگاهی از سیو، دوست دارید بدانید که یادگیری سیو آسان است یا سخت.

برای پاسخ به سوال شما عزیزان رفتیم سراغ یکی از کارشناسان سیو به نام استاد مهرداد بیاتی که چند سال است در ضمینه سیو فعالیت میکند و موسس آکادمی سیو موشک در ایران است، تا بتوانیم جواب دقیقی برای شما علاقه مندان سیو داشته باشیم.

آیا یادگیری سیو سخت است؟

یادگیری سیو سایت زیاد هم سخت نیست. تنها کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که ببینید به این حرفه علاقمند هستید یا نه. همه جوانب آن را بسنجید و بعد اراده کنید که آن را یاد بگیرید. به این نکته توجه داشته باشید که هر کاری در ابتدای راه، سخت به نظر میرسد، ولی اگر شما مصصم به انجام آن باشید، قطعا بعد از چند وقت در مسیر پیشرفت قرار میگیرید. خب همان طور که میدانید سیو یکی از 3 شغل پردرآمد دنیای دیجیتال مارکتینگ است، و اگر شما میخواهید یک شغل پردرآمد داشته باشید، باید سختی های آن را هم تحمل کنید.

بله. یادگیری سیو سخت است، ولی با داشتن علاقه، هدف، انگیزه و یک برنامه ریزی حساب شده، میتوانید از این سختی عبور کنید و بعد از مدتی حاصل زحمات و سختی هایی که کشیده اید را ببینید.

سیو چیست؟

به تمام کار ها و اقداماتی که یک سیوکار مطابق با قوانین و مقررات گوگل برای بهینه وبسایت انجام میدهد تا در نتایج برتر گوگل قرار بگیرد، سیو میگوییند. سیو یک علم بروز است و هر روز هم در حال تغییر میباشد، به همین دلیل یادگیری آن شاید برای افرادی که نمیتوانند اطلاعات خودشان را بروز نگه دارند، سخت است.

تا وقتی که شما درک عمیقی از سیو نداشته باشید، یادگیری سیو سخت است. پس شما اول باید به صورت دقیق متوجه شوید که سیو چیست، اهدافش چیه، چگونه کار میکنه، مزایا و معایب سیو چیه و غیره؛ و اینکه اگر شما سیو را یاد بگیرید چه کارای هایی میتوانید انجام دهید تا به درآمد برسید.

سیو را چگونه یاد بگیریم؟

اگر شما به سیو علاقمند اید و از سختی های آن آگاه هستید، ولی مصصم اید که سیو را یاد بگیرید، باید بگوییم که یادگیری سیو برای شما آسان خواهد بود. چرا که شما سختی های آن را قبول دارید، ولی اراده کرده اید که تمام سختی هایش را به جان بخرید تا بعد از مدتی یک شغل پر درآمد داشته باشید. پس در ادامه برای یادگیری سیو به این نکات هم توجه کنید تا سریعتر به نتیجه برسید.

  • اول از همه این را بدانید که خواستن توانستن است و اگر شما اراده کرده اید، یادگیری سیو آسان است.
  • اهداف خود را مشخص کنید و با برنامه ربزی یادگیری سیو را شروع کنید.
  • در یک دوره جامع و حرفه ای آموزش سیو مانند دوره های آموزشی نیوسیو و آموزش سیو در سیو موشک شرکت کنید.
  • یک دوره آموزشی سیو را حتما باید بالای 7 بار ببینید تا در ذهنتان حک شود.
  • دقت کنید که به هیچ عنوان زمان خود را هدر ندهید و اگر در مسیر یادگیری سیو به مشکل برخوردید و میدانید که آموزش آن وجود دارد، سریعا آن را بخرید تا از تجربیات دیگران استفاده کنید.
  • در کنار آموزش سیو، حتما باید یک سایت راه اندازی کنید تا تمام نکاتی را که یاد میگیرید، به صورت عملی انجام دهید.
  • نکته خیلی مهم اینکه اگر میخواهید یادگری سیو سخت نباشد و در مسیر خسته نشوید، حتما روزانه باید وقت بیشتری برای آموزش سیو اختصاص دهید. طولانی بودن یادگیری سیو شما را خسته و بی انگیزه می کند.

یادگیری سیو چقدر زمان میبرد

یادگیری سیو چقدر زمان میبرد؟

سیو مجموعه ای از هزاران نکته و ترفند هایی است که باید تمام آن ها را به خوبی بلد باشید تا بتوانید بالاتر از رقبا قرار بگیرید. زمان یادگیری سیو برای افراد متفاوت است. اینکه شخصی با چند بار مطالعه و دیدن آموزش های سیو بتواند آن را یاد بگیرد. شخصی با دیدن 5 بار تمام نکات آن را یاد میگیرد و شخصی با 15 بار به اون مرحله میرسد.

ولی با توجه به تجربه استاد مهرداد بیاتی مدیر آکادمی سیو موشک، این مهم نیست که شما با چند بار مطالعه میتوانید یاد بگیرید، مهم این است که شما پشتکار داشته باشید و به هدف و مسیری که انتخاب کرده اید، ایمان داشته باشید. به قول استاد مهرداد بیاتی که میگفت من در اوایل یک دوره آموزشی سیو را حداقل بالای 20 بار میدیدم.

زمان یادگیری سیو هم با توجه به زمانی که افراد برای آموزش سیو صرف میکنند متفاوت است. مثلا شخصی روزانه 5 ساعت از وقت خود را برای آموزش در نظر میگیرد و فردی روزانه 15 ساعت و شخصی 10 ساعت و غیره.

پس با توجه به میزان زمانی که شما برای آموزش سیو در نظر میگیرید، زمان یادگیری آن هم فرق خواهد داشت. شخصی که روزانه 15 ساعت برای آموزش سیو زمان در نظر میگیرد، با فردی که 5 ساعت اختصاص میدهد، قطعا فرق میکند و زودتر به نتیجه میرسد. استاد مهرداد بیاتی موسس سایت سیو موشک میگفت من روزانه 15 ساعت به مدت 6 ماه برای یادگیری سیو زمان گذاشتم تا آن را بخوبی درک کنم و ماه 8 تم بود که اولین پروژه ام را گرفتم و به درآمد رسیدم.

کلام آخر:

در پاسخ به این که آیا سیو سخت است یا آسان؟ بله همان طور که سیو یک شغل پردرآمد است، طبیعا یادگیری آن هم دشوار است. ولی اگر شخصی انگیزه، اراده و هدف داشته باشد، یادگیری سیو آسان است و میتواند در مدت 6 ماه الی یک سال آن را یاد بگیرد و به درآمد برسد.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که میخواهید سیو را یاد بگیرید، همین الان میتوانید به سایت سیو موشک مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری درباره سیو و نحوه یادگیری آن کسب کنید. همچنین اگر درباره آموزش سیو سوالی داشتید میتوانید با کارشناسن سیو موشک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و بتوانید یک مسیر خوب و سریع برای یادگیری سیو داشته باشید.

آیا یادگیری سیو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیا یادگیری سیو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیا یادگیری سیو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه