اسنپ پی منتخب جشنواره های حوزه ی فین تک شد

اسنپ پی منتخب جشنواره های حوزه ی فین تک شد

اسنپ‌پی منتخب جشنواره‌های حوزه‌ی فین‌تک شد

در چند سال گذشته، با آغاز فعالیت کسب وکارهای BNPL در ایران و رشد آن ها، روش های پرداخت در بین مصرف کنندگان دستخوش تغییر و تحول بسیاری شده است. اسنپ پی به عنوان اولین ارایه دهنده ی سرویس BNPL در ایران، نقش مهم و تاثیرگذاری در این تغییرات دارد. این سرویس در سال 1402 توانست رکوردهای مهمی را در حوزه ی فین تک ثبت کند و سرانجام در جشنواره نهال به عنوان یکی از برترین کسب وکارهای حوزه فین تک انتخاب شد. همچنین با توجه به این اقدامات، اسنپ پی موفق به کسب جایزه ی رویداد عصر تراکنش شد؛ رویدادی که هر ساله بهترین های این حوزه را با توجه به معیارهای خاصی انتخاب می کند.

در نتیجه ی تمامی اقدامات اسنپ پی در سال جاری، این مجموعه موفق به کسب مهمترین جوایز حوزه ی فین تک در سال 1402 شد. در ادامه به بررسی جشنواره های مورد نظر و جزییات اقدامات اسنپ پی در سال جاری می پردازیم.

درباره ی جشنواره ی نهال فین تک و عصر تراکنش

جشنواره نهال فین تک رویدادی است که به صورت سالانه برگزار می شود و با پرداختن به حوزه ی فین تک در ایران و معرفی مجموعه ای از راهکارها، محصولات و افراد موثر در این حوزه ، سعی دارد تا بارقه ی نوری برای رشد فین تک در ایران باشد. مجموعه ی اسنپ پی در چهارمین دوره ی این جشنواره، پس از حضور در بین کاندیداهای بخش تاثیرگذارترین کسب وکارهای متوسط و بزرگ در سال 1402، توسط هییت داوران در بین برگزیدگان قرار گرفت. توسعه ی مفهوم BNPL در ایران و ارایه اعتبار مالی خرد به بیش از 3.5 میلیون نفر در سال 1402، تنها بخشی از اقداماتی بود که باعث کسب این دستاورد برای اسنپ پی شد. جشنواره عصر تراکنش، رویدادی است که هر ساله به انتخاب بهترین کسب وکارها و تاثیرگذارترین افراد در حوزه ی مالی می پردازد. اسنپ پی در چهارمین دوره ی این رویداد، جایزه ی اپلیکیشن منتخب کسب وکار لندتک را از آن خود کرد و این جایزه را نیز به ویترین افتخارات خود افزود.

آنچه در سال 1402 در اسنپ پی گذشت…

اسنپ پی در سال جاری براساس ارزش های پیشنهادی خود، امکانات و قابلیت های متنوعی را به کاربرانش ارایه داد. این ویژگی ها باعث شد که افراد راحت تر از قبل خرید قسطی شان را انجام دهند و البته قدرت خرید آن ها نیز بیشتر از قبل افزایش پیدا کند. هم اکنون بیش از 12 میلیون نفر در ایران از اعتبار اسنپ پی برخوردارند و می توانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این سرویس بهره مند شوند.

دغدغه ی بزرگ کاربران اسنپ پی چه بود؟

یکی از مهمترین اهداف اسنپ پی در سال 1402 توجه به دغدغه ها و مشکلات کاربران و تلاش برای برطرف کردن آن ها بود. عدم وجود امکان جستجو در اپلیکیشن اسنپ پی از بزرگترین دغدغه های کاربران این سرویس به شمار می رفت. تیم فنی اسنپ پی با اقدامات گسترده و تلاش شبانه روزی سرانجام این امکان را برای تمامی کاربران فراهم کردند و حالا هر فرد می تواند با نوشتن نام محصول، کالای مورد نظرش را از بین میلیون ها کالا پیدا کند یا با جستجوی فروشگاه مد نظر، به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. این قابلیت جدید، دغدغه ی بخش زیادی از کاربران اسنپ پی را برطرف کرد و گام مهمی در راحت ترکردن فرآیند خرید قسطی با اسنپ پی بود.

افزایش تعداد فروشگاه ها

یکی از مهمترین اقدامات اسنپ پی در سال 1402، افزایش تعداد فروشگاه های طرف قرارداد به بیش از 600 عدد بود. در پایان سال گذشته این عدد به 300 فروشگاه می رسید و حالا با افزایش 2 برابری، کاربران اسنپ پی حق انتخاب گسترده تری برای پیداکردن محصولات مورد نظرشان دارند. فروشگاه های طرف قرارداد اسنپ پی کالاها و خدمات متنوعی را در قالب دسته بندی های مختلف از جمله آرایشی و بهداشتی، محصولات مُد و پوشاک، کالاهای دیجیتال، طلا و اکسسوری، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات سرگرمی و… به کاربران اسنپ پی ارایه می دهند.

از کمپین تابستانی تا حراج آخر سال

اسنپ پی امسال با برگزاری کمپین های متعدد و ارایه تخفیف ها و کالاهای جذاب به کاربران، تجربه ی خرید قسطی به صرفه و آسانی را برای آن ها رقم زد. به عنوان مثال در کمپین جمعه ی پُرتخفیف، انواع کالاها و خدمات تا 90% تخفیف داشتند و به همراه کدهای تخفیف جذاب به کاربران ارایه شدند. از طرف دیگر، تبلیغات محیطی اسنپ پی در سال 1402 با محوریت شعار اصلی برند یعنی «الان بخر، بعدا پرداخت کن!»، نقش مهمی در افزایش آگاهی کاربران از برند داشت. تمامی این موارد در جهت ارایه بهترین خدمات خرید قسطی به کاربران به کارگرفته شد تا تجربه ای متفاوت و لذت بخش از خرید قسطی برای آنان رقم بخورد.

اسنپ پی در سال آتی چه هدفی را دنبال می کند؟

مهمترین چشم انداز اسنپ پی برای سال آینده، تخصیص اعتبار به درصد بیشتری از مردم عزیز ایران است. تیم اسنپ پی امیدوار است که با تخصیص این اعتبار، در کنار معرفی قابلیت ها و امکانات جدید و کارآمد، قدرت خرید مصرف کنندگان را تا حد ممکن افزایش دهد و علاوه بر این، تجربه ی خرید اقساطی راحت و مدرن را برای آنان به ارمغان بیاورد.

اسنپ پی منتخب جشنواره های حوزه ی فین تک شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسنپ پی منتخب جشنواره های حوزه ی فین تک شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسنپ پی منتخب جشنواره های حوزه ی فین تک شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه