بازدید فرمانده و مسئولان سپاه تهران از ستاد مدیریت بحران شهرداری – خبرگزاری سیپکس | اخبار ایران و جهان

بازدید فرمانده و مسئولان سپاه تهران از ستاد مدیریت بحران شهرداری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سیپکس در این دیدار که سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ جمعی از فرماندهان نواحی و قرارگاه های امنیتی حضور داشتند ظرفیت ها و توانمندی های ستاد بحران مدیریت شهرداری تهران مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و علی نصیری رئیس این ستاد بر درخواست تعامل هرچه بیشتر و دقیق تر بین بسیج و سپاه و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد.

وی با تشریح ظرفیت های جدید ایجاد شده برای کنترل و مدیریت بحران در پایتخت اظهار داشت: بسیج و سپاه به عنوان یک نیروی سازماندهی شده و آموزش دیده از ظرفیت بالایی برای همکاری و مدیریت بحران برخوردارند.

نصیری تصریح کرد: بسیج و گروه های جهادی در هر بحرانی از جمله زلزله کرمانشاه و سیل امام زاده داوود و … حضور مؤثر داشتند و ما تاکید داریم این توانمندی باید مورد توجه و استفاده بیشتر قرار گیرد.

سردار حسن زاده نیز ضمن قدردانی از زحمات و ابتکارات مدیریت و کارکنان ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بر لزوم تشکیل جلسات بیشتر برای هماهنگی و همکاری بسیج و شهرداری تاکید کرد: ما از تمام ظرفیت خود برای کمک به پیشگیری و مدیریت و کنترل بحران در حوادث مختلف طبیعی و … در پایتخت استفاده خواهیم کرد و تاکید داریم در شرایط خاص این توانمندی و ظرفیت ها باید متمرکز مکمل و هم افزا شود.

وی گفت: همه ما باید برای کمک به مردم و حل مشکلات آنها در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و حوادث غیرطبیعی در آمادگی بالا باشیم و به همین دلیل ضرورت دارد جلسات و همکاری های فیمابین در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی افزایش یافته و هماهنگی ها به بالاترین سطح برسد.

بازدید فرمانده و مسئولان سپاه تهران از ستاد مدیریت بحران شهرداری – خبرگزاری سیپکس | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید فرمانده و مسئولان سپاه تهران از ستاد مدیریت بحران شهرداری – خبرگزاری سیپکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید فرمانده و مسئولان سپاه تهران از ستاد مدیریت بحران شهرداری – خبرگزاری سیپکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه