بررسی جی وی سی JVC GZ-E10

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی جی وی سی JVC GZ-E10

جی وی سی JVC GZ-E10

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

/
.
.
دوربین فیلمبرداری JVC GZ-E10 Full HD
هندی فشرده GZ-E10 با تشکر از سنسور CMOS امکان ضبط مستقل تصاویر و فیلم های واضح فول اچ دی همچنین به زوم اپتیکال مجهز خواهد شد 40 برابر با فعال کردن حالت‌ها می‌توانید به سوژه خود نزدیک‌تر شوید تثبیت کننده تصویر پیشرفته و خودکار هوشمند شاهد نتایج شگفت انگیز بعدی او باشید.تثبیت کننده تصویر، وضوح خودکار هوشمند، تشخیص چهره، ضبط صداحالت بزرگ شدن و یک لنز خوب Konica Minolta HD از جمله ویژگی های اصلی این دوربین استشمارش می شوند.

مزایا:
· سنسور BSI CMOS 1.5 مگاپیکسل
· لنز فاصله کانونی 2.9-116 میلی متر
· فیلمبرداری Full HD 1920 x 1080
· تثبیت کننده تصویر پیشرفته
· زوم اپتیکال 40 برابر
· نمایشگر 2.7 اینچی 230 هزار
· لنز Konica Minolta HD
· فرمت ضبط ویدیو AVCHD
· پشتیبانی از کارت حافظه SD.SDXC.SDHC

عملکرد ساده و منحصر به فرد:
سیستم تشخیص چهره
ضبط خودکارثبت خودکار
سیستم ضبط هوشمند خودکار هوشمند
تکنولوژی سوپر لولوکس
تکنولوژی K2
خروج AV
هود لنز دستی
خروجی کوچک HDMI
سوپر لولوکس

عکاسی در نور کم یکی از عوامل اصلی کیفیت عکسبرداری است LoLuxEverio مدل جدید بالاترین حساسیت را در نور کم تضمین می کند و کیفیت تصویر عالی را در شب ارائه می دهد. با چنین فناوری، فرقی نمی‌کند که در داخل یا خارج از خانه عکاسی کنید، زیرا GZ-E10 در هر شرایط نوری قادر به ایجاد تصاویر و فیلم های با کیفیت و زیبا خواهد بود.
تثبیت کننده تصویر پیشرفته

همه مدل ها سلام اوریو از توانایی تثبیت کننده تصویر پیشرفته (AIS) این تکنولوژی لرزش دست را در هنگام عکسبرداری کنترل می کنداز تار شدن و کشیده شدن تصاویر جلوگیری می کند. از این رو این فناوری جدید ازدوربین چینی مسئول تصاویر واضح و روشن حتی هنگام راه رفتن یاعکاسی از سوژه های متحرک لرزش را کنترل می کند.
زوم اپتیکال 40 برابر


مدل های سریال Everio E/EX همه آنها زوم 40 برابری ارائه می دهند و شما می توانید دید نزدیک تری از سوژه خود داشته باشید و حتی در پایان زوم هیچ افت کیفیتی نخواهید داشت و در هنگام زوم تصاویر واضح و واضح ثبت می شوند. 40 برابر این دوربین محدوده زوم مورد نظر را پوشش نمی دهد، می توانید از زوم دیجیتال استفاده کنید 200 برابر آن را فعال کنید و تا حد امکان بزرگنمایی کنید و از ویدیوی خود لذت ببرید.
اسلات کارت حافظه SDXC و وزیر کشور
برای شروع ضبط، به سادگی کارت های حافظه سازگار با دوربین را اضافه کنید. همچنین این دوربین تا 64 گیگابایت رم را پشتیبانی می کند. SDXC برخی از مدل ها رم داخلی نیز دارند و اگر فکر می کنید کافی نیست می توانید رم با حافظه بزرگتر تهیه کنید تا زمان ضبط بیشتری داشته باشید.

آپلود سریع در فیس بوک و یوتیوب
به محض اینکه لحظه خود را ضبط کردید، می توانید به سرعت داده های خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب آپلود کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی جی وی سی JVC GZ-E10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی جی وی سی JVC GZ-E10"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه