بررسی جی وی سی JVC GZ-MS215

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی جی وی سی JVC GZ-MS215

جی وی سی JVC GZ-MS215

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.

معرفی دوربین فیلمبرداری JVC GZ-MS215
MS215 این یک دوربین خانگی بسیار جمع و جور با ویژگی های برجسته ای مانند لرزشگیر تصویر پیشرفته، فناوری استسوپر لولوکس“، زوم پویا 45 برابر و دارای حالت های تصویر منحصر به فرد است.

مشخصات اصلی:
· سنسور 1/6 اینچی 800 هزار پیکسل
· زوم پویا 45 برابر / زوم دیجیتال 900x
· اسلات برای اضافه کردن کارت حافظه اضافی SDHC/SD (دوگانه)
ویژگی های کلیدی:
· لنز کونیکا مینولتا
· موتور HD Gigabrid Premium IIپ
· تکنولوژی سوپر لولوکس
· تثبیت کننده تصویر پیشرفته
· ضبط تایم لپس
· ضبط خودکار (ثبت خودکار )
· کنترل خودکار نور پس زمینه
· فلاش اتوماتیکایلومی خودکار. نور
· اطلاعات باتری
· کابل USB با سرعت انتقال بالا
لنز کونیکا مینولتا :

تمام سری های دوربین فیلمبرداری اوریو آنها مجهز به یک لنز عالی با عملکرد حرفه ای و یک دوربین فیلمبرداری هستند GZ-MS215 یکی از آنهاست که با این لنز تصویری واضح و باکیفیت ارائه می کند.

فلاش اتوماتیک (Auto IIIumi. Light) :

با روشن کردن خودکار فلاش پرقدرت، کاربر می تواند عکس های عالی و واضحی را حتی در شرایط کم نور ارائه دهد.
تثبیت کننده تصویر:


لرزشگیر دیجیتال داخلی دوربین عملکرد موثری دارد که از لرزش دوربین در هنگام عکس گرفتن جلوگیری می کند.

اطلاعات باتری:
در طول فیلمبرداری، کاربر همیشه میزان شارژ باتری و زمان ضبط ویدئو را کنترل می کند. انتخاب ظرفیت باتری بالا در اختیار کاربر است. این محصول فناوری های زیادی را شامل می شود و کار آن تنها با اطلاعات باتری است JVC است
تنظیم خودکار روشنایی و شفافیت صفحه نمایش:

این دوربین به طور خودکار روشنایی و شفافیت صفحه را برای مشاهده آسان در داخل و خارج از خانه تنظیم می کند.
تکنولوژی سوپر لولوکس

عکاسی در شرایط کم نور یکی از عوامل اصلی کیفیت عکسبرداری است LoLuxEverio مدل جدید بالاترین حساسیت را در نور کم تضمین می کند و کیفیت تصویر عالی را در شب ارائه می دهد. با چنین فناوری، فرقی نمی‌کند که در داخل یا خارج از خانه عکاسی کنید، زیرا GZ-MS215 در هر شرایط نوری قادر به ایجاد تصاویر و فیلم های با کیفیت و زیبا خواهد بود.
اسلات کارت حافظه SDXC و وزیر کشور
تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت های حافظه سازگار با دوربین را اضافه کنید تا ضبط dump شروع شود.
آپلود سریع در فیس بوک و یوتیوب
به محض اینکه لحظه خود را ضبط کردید، می توانید به سرعت داده های خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب آپلود کنید.
مد خودکار

قطعا حالت خودکار این دوربین از هر حالت دیگری کارآمدتر است و از این حالت استفاده بیشتری خواهد کرد. همه کاربران می توانند از این حالت استفاده کنند، اما معمولا سازندگان این حالت را برای کاربران آماتور و کم تجربه طراحی می کنند که برای فعال کردن آن کافی است آن را روشن کنید. دوربین خود را روشن کنید این حالت را تنظیم کنید، سپس دوربین شما به یک ربات تمام اتوماتیک تبدیل می شود و با توجه به شرایط صحنه، نور و تشخیص چهره، بهترین تنظیمات را برای بهترین عکس آماده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی جی وی سی JVC GZ-MS215" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی جی وی سی JVC GZ-MS215"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه