بررسی دوربین تصویربرداری سونی Sony HXR-NX200

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین تصویربرداری سونی Sony HXR-NX200

دوربین تصویربرداری سونی Sony HXR-NX200

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین فیلمبرداری Sony HXR-NX200

دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX200 دارای سنسور 20 مگاپیکسلی 1.0 سانتی متری 16 میلی متری با کیفیت فیلمبرداری 4K یا Full HD است. با این سنسورها می توانید در هر شرایط نوری حتی در شرایطی که محیط از نور کافی برخوردار نیست عکس بگیرید. تنظیمات دستی وجود دارد که می توانید از آنها برای کنترل لنز و سایر ویژگی های این دوربین استفاده کنید. با این دوربین می توانید عکس ها یا فیلم هایی را که با رنگ طبیعی گرفته شده اند ضبط کنید. اساسا این دوربین برای رویدادهایی است که می خواهید ویدیوی زنده را با کیفیت بالا ضبط کنید و می توانید آن فایل ها را از طریق لینک ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

HXR-NX200 دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی 1.0 نوع CMOS است که تقریباً به اندازه یک قاب فیلم 16 میلی متری و هفت برابر بزرگتر از سه سنسور نوع 1/4.7 است. مزیت اصلی این اندازه بزرگ نویز کم و تاری کمتر با رسیدن نور بیشتر به سنسور است که تصاویر واضح و پایداری را حتی در صحنه تاریک با حداقل روشنایی 1.7 LUX ارائه می دهد. اندازه سنسور بزرگ همچنین فوکوس‌زدایی زیبایی از پس‌زمینه (بوکه) را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید روی چیزی که می‌خواهید نشان دهید تمرکز کنید و روی بقیه تصویر تمرکز نکنید.

Sony HXR-NX200 برای ارائه یک تجربه تصویربرداری سبک وزن و با استفاده آسان طراحی شده است. سه حلقه لنز مستقل و دستی امکان تنظیم نرم و طبیعی فوکوس، زوم و کنترل‌های لنز را فراهم می‌کنند. همچنین می توان از این محصول در حالت تمام اتوماتیک یا کاملا دستی برای حداکثر کنترل خلاقانه استفاده کرد. چرخ و دکمه های دستی در یک طرف بدنه امکان تنظیم سریع و آسان IRIS (دیافراگم)، GAIN و سرعت شاتر را فراهم می کند. تعادل رنگ سفید به راحتی از طریق دمای رنگ در افزایش های ساده 100K تنظیم می شود.

نمای پیش‌فرض دوربین NX200 از یک منحنی گاما کاملاً جدید استفاده می‌کند که به‌طور ویژه برای تشخیص دقیق رنگ‌های واضح، عمیق و رنگ‌های پوست واقعی ایجاد شده است. این محصول که با مشورت فیلمبرداران برجسته تنظیم شده است، از اشباع بیش از حد نور روی سوژه جلوگیری می کند و ظاهر طبیعی تری به شما می دهد. دوربین فیلمبرداری سونی NX200 دارای شش تنظیمات نمایه تصویر است که هر کدام را می توان مطابق با نیازهای شما شخصی سازی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین تصویربرداری سونی Sony HXR-NX200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین تصویربرداری سونی Sony HXR-NX200"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه