بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX33

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX33

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX33

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.


نمای دوربین فیلمبرداری سونی FDR-AX33

دوربین سونی FDR-AX33 این یک دوربین فیلمبرداری کوچک با قابلیت فیلمبرداری است 4K همراه با لرزشگیر تصویر و متعادل کننده نوری SteadyShot

این باعث می شود تصاویر واضح و باکیفیتی ثبت کنید.

دوربین تبر 33 مجهز به لنز واید Zeiss Vario Sonnar T زوم اپتیکال 10 برابری و نمایش تصاویر واضح تا زوم 20 برابری از دیگر ویژگی های این دوربین سنسور است. Exmor R Sonnor T با پردازشگر تصویر بیانسه ایکس امی می تواند به این ویدیوهای با کیفیت اشاره کند Ultra HD / 24.30 فریم در ثانیه استفاده از کدک XAVC S سونی ضبط می کند و همچنین ویدئو 1080p/60fps با استفاده از کدک XAVC S یا AVCHD سونی با رزولوشن 20.6 مگاپیکسل عکس می گیرد و می گیرد.

فیلم ها و عکس ها می روند Memory Stick Duo یا کارت حافظه SD ثبت شده اند. می توانید ویدیوها را روی صفحه نمایش لمسی 3 اینچی تماشا کنیدال سی دی Xtra Fine با وضوح 921000 نقطه یا OLED EVF 0.24 اینچ با وضوح 1.555000 نقطه. پورت خروجی HDMI برای اتصال به تلویزیون HD برای پخش در یک صفحه نمایش بزرگ ارائه شده است.

برای ارتباط بیشتر و کنترل از راه دور، FDR-AX33 به وای فای، NFC

این دستگاه به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند یا تبلت خود برای کنترل دوربین فیلمبرداری و انتقال فایل های خود به صورت بی سیم استفاده کنید.بي سيم) انتقال.

دوربین فیلمبرداری سونی AX33 این دوربین که برای طیف وسیعی از کاربران طراحی شده است، گزینه‌های صوتی و تصویری خودکار را برای عملکردهای مختلف و همچنین کنترل‌های دستی برای عکس‌برداری خلاقانه ارائه می‌دهد.. یک حلقه اختصاصی در جلوی دوربین فیلمبرداری را می توان برای کنترل زوم، فوکوس، عنبیه، سرعت شاتر یا تعادل رنگ سفید تنظیم کرد. یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ به همراه دوربین فیلمبرداری ارائه می شود و می توان آن را با کابل شارژ شارژ کرد. یو اس بی دوربین فیلمبرداری در حال شارژ شدن است. یک آداپتور همراه دوربین فیلمبرداری است ACکابل پشتیبانی یو اس بی اتصال و کابل HDMI قرارداد.

نکات برجسته دوربین فیلمبرداری سونی FDR-AX33

  • کیفیت ویدیو 4K Ultra HD 24p/30p و 1080p/60fps
  • تصاویر 20.6 مگاپیکسلی
  • سنسور CMOS Exmor R
  • پردازشگر تصویر بیانسه ایکس
  • لنز 29.8 میلی متری Zeiss Vario Sonnar T*
  • زوم اپتیکال 10 برابر
  • بزرگنمایی تصویر 20 برابر را پاک کنید
  • تثبیت کننده نوری SteadyShot
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی
  • میکروفون برای صدای فراگیر 5.1 کانال
  • اتصالات

    Wi-Fi/NFC


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX33" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX33"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه