بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX155E

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX155E

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX155E

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.
.
مشخصات دوربین فیلمبرداری سونی HDR-CX155E
فیلمبرداری فول اچ دی در اندازه ها 1920×1080 در قالب AVCHDدر حداکثر بیت برای افزایش وضوح و جزئیات.
رکورد از حافظه داخلی 16 گیگابایت و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه
زوم اپتیکال25 برابر . از لنز استفاده کنید نجار با زوم اپتیکال 25 برابر قدرتمند برای گرفتن مسافت های طولانی تر.
سنسور CMOS فوق العاده حساس Exmore R تایپ کنید 1/4 با حداقل نویز، به خصوص در شرایط نور کم.
مجهز به حالت فعال SteadyShot که 10 درصد بهبود یافته است و لرزش دست را در هنگام عکاسی و عکاسی کنترل خواهد کرد، بنابراین حتی در هنگام راه رفتن و عکاسی نیز فیلم ها روان و روان خواهند بود.
مجهز به حالت عکسبرداریiAUTO) . با قرار دادن دوربین در این حالت، دوربین شما به یک دستگاه تمام اتوماتیک تبدیل می شود و بهترین تنظیمات را برای بهترین عکس سازماندهی می کند.
صفحه نمایش لمسی عریض 2.7 اینچ 6.7 سانتی متر 230 هزار .
عکاسی 3.1 مگاپیکسل روی کارت حافظه
سیستم AF به سرعتفوکوس خودکار این دوربین روی سوژه قفل می شود و حتی در شرایط کم نور نیز تصاویر واضح و باکیفیتی تولید می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX155E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX155E"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه