بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی سونی HDR-CX405
سونی یکی از آن شرکت های برتر فناوری است که همیشه عاشق تولید و ارائه طیف وسیعی از محصولات خود برای طیف گسترده ای از کاربران است. از سری محصولات این شرکت در زمینه دوربین فیلمبرداری، دوربین سونی سونی HDR-CX405 قیمت مقرون به صرفه ای دارد و از نظر کیفی مناسب و استاندارد است.


  • طراحی بدنه

دوربین سونی HDR-CX405 از نظر طراحی شباهت زیادی به سری دوربین های فیلمبرداری سونی به خصوص مدل دارد CX330 . وزن بسیار سبک این دوربین که حدود 170 گرم است، دوربین را برای جابجایی و نگه داشتن طولانی مدت بسیار راحت و ایده آل کرده است. این یک دوربین دستی است کار با آن بسیار خوب و آسان است که کار با دوربین را بسیار ساده می کند. به سادگی در دست گرفتن گوشی هوشمند. این دوربین دارای ورودی کابل می باشد یو اس بی وظیفه انتقال فایل این کار را از دوربین به کامپیوتر بسیار آسان کرد. علاوه بر این، دوربین از طریق این کابل شارژ می شود.


از آنجایی که اندازه دوربین بسیار کوچک است و صفحه نمایش آن لمسی نیست، سونی ترجیح داده از صفحه نمایش 2.7 اینچی برای این دوربین استفاده کند. اگرچه این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی های هوشمند یا دوربین ها تصویر واضح و شفافی دارد طبقه بالا کیفیت آن بسیار ابتدایی است. درست در کنار این صفحه نمایش دکمه جوی استیک و تکرار وجود دارد که کار با دوربین را در هنگام عکسبرداری بسیار آسان می کند. با باز کردن این صفحه ورودی HDMI و اسلات کارت حافظه آشکار می شود.
در پشت بدنه دوربین مثل همیشه دکمه ضبط نمایان است. مانند مدل های قبلی، بسته شدن درب لنز در این دوربین نیز به صورت دستی انجام می شود، بنابراین کاربر توجه داشته باشد که در هنگام خاموش شدن دوربین، درب لنز باید بسته باشد.


  • ویژگی ها و مشخصات دوربین سونی سونی HDR-CX405

اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به ویژگی های اصلی این دوربین داشته باشیم، ابتدا باید به سنسور آن اشاره کنیم. این نوع سنسور
CMOS اندازه آن 1.5 اینچ و وضوح واقعی آن است 2390

در حالی که 2290 مگاپیکسل این دوربین مجهز به لنز کارل زایس است Vario-Tessar با دیافراگم 35 میلی متر و برد 26.8

در حالی که 953.6 میلی متر و بزرگنمایی 30 برابری این افزایش است 30 برابری گرفتن شیه داشتن زوم دیجیتال 60 برابر، عکاسی از نزدیکترین سوژه ها تا دورترین نماها را بسیار راحت و آسان می کند.

وجود تثبیت کننده تصویر در این دوربین که از لرزش و لرزش زیاد دوربین جلوگیری می کند، تصویر و فیلم نهایی را بسیار پایدار، شفاف و شفاف می کند. تنها نکته این است که این استابلایزر الکترونیکی است و اپتیکال نیست که عملکرد این استابلایزر را مفید می کند، البته نه چندان چشمگیر و خیره کننده. پردازنده این دوربین نیز از نوع خود است BIONZ

حتی هنگام ضبط اجسام متحرک کیفیت خوبی دارد.


سایر ویژگی های دوربین سونی سونی HDR-CX405

لازم به ذکر است که دارای سنسور تشخیص چهره است که به طور خودکار چهره ها را در هر صحنه تشخیص داده و تنظیمات لازم را بر اساس آن انجام می دهد. این دوربین همچنین دارای شاتر لبخند است که هنگام لبخند زدن سوژه عکس می گیرد.

داشتن 7 نوع فیلتر تصویر مختلف که هم بر روی فیلم و هم بر روی عکس قابل استفاده هستند، عکاسی با این دوربین را بسیار جالب کرده است. ده حالت مختلف فوکوس خودکار نیز در این دوربین موجود است که فوکوس هوشمند را سریعتر و دقیق تر می کند.

کیفیت فیلمبرداری این دوربین HD کامل کیفیت ضبط استریو با دو فرمت AVCHD

و MP4 این فرمت دوم آپلود و انتشار عکس و فیلم در اینترنت را بسیار ساده و آسان می کند. همچنین فرمت کنید ترقی خواه همچنین موجود در این دوربین این است که به کاربر اجازه می دهد تا با سرعت 50 فریم بر ثانیه عکاسی کند. این امر به ویژه هنگام عکسبرداری از رویدادهای ورزشی مفید است.


عکس ها و فیلم های ضبط شده مستقیماً در کارت حافظه دوربین ذخیره می شوند. لازم به ذکر است که این دوربین از کارت های حافظه زیر پشتیبانی می کند: درایو فلش ، Memory Stick Pro Duo ، SD

، SDHC و SDXC

.

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به فوکوس خودکار و صدای دالبی دیجیتال اشاره کرد. اقلام همراه این دوربین شامل یک آداپتور می باشد AC باتری، کابل یو اس بی کابل HDMI و نرم افزار ویرایش صفحه اصلی PlayMemories

اما مقایسه این دوربین با مدل دوربین مشابه سونی CX330 باید گفت کمبود وای فای روی دوربین سونی سونی HDR-CX405 خیلی نشون میده در عین حال این دوربین گم شده است ثبت نام دوبار خوب، باید گفت که تنها با 50 دلار بیشتر می توانید از مزایای این دو عنصر در دوربین بهره مند شوید سونی CX330

لذت ببرید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه