بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 260

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 260

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 260

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.
.

معرفی دوربین هندی سونی PJ260
PJ260دوربین فیلمبرداریش خیلی خوبه این دوربین از صفحه نمایش لمسی بسیار خوبی بهره می برد که به شما امکان کنترل دوربین را بسیار راحت می دهد. این صفحه نمایش 3 اینچی و وضوح 230000 پیکسل دارد. البته میتونست بهتر باشه مانند بسیاری از دوربین های فیلمبرداری سونی، این دوربین نیز 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه قابل استفاده است. SD همچنین پشتیبانی می کند این بدان معناست که حتی اگر فراموش کردید کارت حافظه را با خود ببرید، به لطف حافظه داخلی یک صحنه از فیلم را از دست نخواهید داد. شما می توانید تا 1 ساعت و 15 دقیقه فیلم با کیفیت 1080p روی کارت حافظه داخلی ضبط کنید.Full HD 50p یا 5 ساعت ویدیو با کمترین کیفیت ضبط کنید. باز کردن صفحه دوربین آن را روشن می کند و سپس می توانید با بستن آن یا فشار دادن دکمه پاور آن را خاموش کنید. این دوربین مجهز به باتری لیتیوم یونی است FV-50 می تواند تا 2 ساعت فیلمبرداری را پشتیبانی کند. کابل USB این دوربین از نوع داخلی است که زیر مچ بند قرار می گیرد و این عالی است زیرا شما را نگران فراموشی کابل نمی کند. USB نباش
اما بهتر است به سراغ ویژگی بسیار خاص این دوربین یعنی پروژکتور برویم. ما قبلاً دوربین‌هایی با پروژکتورهای داخلی سونی دیده‌ایم، و اگرچه در ابتدا کمی نسبت به آنها بدبین بودیم، اما با گذشت زمان این بدبینی برطرف شد. یک ایده بسیار جالب این است که می توانید تصویر را روی دیوار یا پرده بیندازید و سپس بتوانید آن را با هم ببینید. البته باید مطمئن شوید که در یک محیط نسبتا تاریک هستید. در کل این پروژکتور خیلی خوبه ولی اگه دوربین نداشت قیمتش خیلی کمتر میشد. پروژکتور داخلی دارای روشنایی 13 لومن و وضوح 640 استX360 پیکسل ها را ارائه می دهد. با یک بار شارژ کامل باتری، می تواند تصاویر را به مدت 1 ساعت و 30 دقیقه نمایش دهد.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار خاص این دوربین، جی پی اس داخلی است. با استفاده از جی پی اس با آن می توانید مکان دقیق هر کلیپی را که می گیرید ذخیره کنید. همچنین می‌توانید مکان‌هایی را که رفته‌اید و مکان‌هایی که عکس گرفته‌اید را روی نقشه ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 260" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ 260"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه