بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ200

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ200

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ200

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

SONY PJ200
در آزمایشی که ما انجام دادیم، دوربین روی حالت فیلمبرداری خودکار بود ما آن را قرار دادیم و کیفیت فیلمبرداری را در بالاترین سطح قرار دادیم. عملکرد چندان تعریف نشده است. به نظر می رسد فشرده سازی زیادی وجود دارد کلیپ ها ساخته می شوند و بنابراین فیلم های کمی حتی در نور خوب ساخته می شوند آنها دانه دانه هستند. وضوح نیز ضعیف است، به خصوص برای سوژه های متحرک. با این حال، به طور کلی، کیفیت فیلم ها، به خصوص در نور خوب، بد نیست رنگ ها بسیار دقیق ثبت می شوند. با این حال، در مناطق متضاد بسیار شبیه منظره ای با آسمان آبی و سایه بسیار روشن، به نظر می رسد دوربین محدوده دینامیکی پایین تا مناطق تاریک و تاریک تر و هایلایت ها را می توان با نوردهی بیش از حد نیز ثبت کرد.

عملکرد از نظر شرایط نور کمتر و به سمت پا R300 کم است، اما فیلم ها هنوز کاملا قابل قبول هستند استفاده می شود به نظر می رسد نویز کم است، اما دانه دانه بودن مشاهده هنوز وجود دارد خواهد بود این مورد زمانی است که دوربین ثابت است و هیچ جسم متحرکی وجود ندارد کمتر قابل مشاهده است. تثبیت کننده تصویر مکانیکی عملکرد ضعیف تری نسبت به این دارد در R300 می بینیم که وجود دارد این دوربین دارای سیستم تثبیت کننده نوری است شات ثابت فعال از این استفاده می کند، اگرچه در حالت عریض عملکرد چندان بدی ندارد وقتی بزرگ‌نمایی می‌شود، لرزش‌ها به طور کامل در ویدیو قابل مشاهده است. کیفیت ضبط صدا بسیار خوب خوبه ولی دوربین ورودی میکروفون و خروجی هدفون نداره. در جدول مشخصات فنی این دوربین رزولوشن 5.3 مگاپیکسل را برای عکاسی ثبت می کند اما واقعاً بسیار کمتر از آن است و به صورت دیجیتالی بزرگ‌نمایی می‌شود. به همین دلیل عکس ها کیفیت خوبی ندارند و در نور کم نویز زیادی به وجود می آید رعایت می کنند.

اما برای استفاده از آن به پروژکتور می رسیم بس است LCD دکمه روی پروژکتور را باز کرده و فشار دهید. پس از آن می‌توانید ویدیوهایی را که گرفته‌اید روی هر سطح خارجی که می‌خواهید تماشا کنید هم عکس و هم فیلم با وضوح 640 بگیریدX360 پیکسل برای نمایش می آیند که کاملا استاندارد است. سونی ادعا می کند که حداکثر اندازه که با آن می توانید عکس ها را نمایش دهید. حدود 100 اینچ است. البته ما هم همینطور ما مشکل را آزمایش کردیم و اگر در یک اتاق تاریک هستید، ویدیوها حتی در این اندازه هستند آنها همچنین کاملاً قابل تماشا هستند. اما به طور کلی اگر در اتاقی هستید روشن تر است فیلم های بیش از 20 اینچ شسته به نظر می رسند. هنگام استفاده از پروژکتور برای ایجاد تصاویر خیلی از مشکلات و بی کیفیتی دوربینی که با آن پخش می کنید را پخش می کنید HDTV مشاهده می شود؛ معلوم نیست. این دوربین دارای اسپیکر داخلی قدرتمندی است همچنین وجود دارد تا بتوانید به راحتی فیلم را با صدا و تصویر تماشا کنید انجام دهید.
به طور کلی باید گفت که کیفیت فیلم های ضبط شده توسط PJ200 به به خصوص در محدوده قیمت آن در. بنابراین اگر به یک دوربین با شما به یک پروژکتور بالای سر نیاز دارید و کیفیت عکسبرداری نیز نگرانی بزرگی برای شماست این نیست PJ200 دوربین خوبیه.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ200"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه