بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ380

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ380

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ380

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین سونی سونی 16 گیگابایت HDR-PJ380

دوربین فیلمبرداری سونی HDR-PJ340 یک دوربین با کیفیت فول اچ دی است که با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند و عکس هایی با کیفیت 8.9 مگاپیکسل می گیرد.

سنسور این دوربین 1/5.8 اینچی Exmor R CMOS است. لنز این دوربین تا 30 برابر زوم اپتیکال و 60 برابر زوم دیجیتال دارد.

حافظه داخلی این دوربین 16 مگاپیکسلی است و لرزشگیر سه سطحی از لرزش رایگان دوربین و تار شدن تصاویر جلوگیری می کند.

این دوربین همچنین مجهز به پروژکتوری است که مورب تا 100 اینچ را روشن می کند و کاربر می تواند از آن برای عکاسی حتی در نور بسیار کم استفاده کند.

Sony HDR-PJ340 2

تجهیزات NFC و وای فای یکی دیگر از ویژگی های این دوربین است که به کاربر کمک می کند تا فایل ها و فیلم ها را به سایر دستگاه های هوشمند منتقل کند و فایل ها را به راحتی در اینترنت منتقل و به اشتراک بگذارد.

داشتن صفحه نمایش 2.7 اینچی به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی فیلم های ضبط شده خود را نمایش دهد. وضوح صفحه نمایش این دوربین 230000 نقطه است.

منوی تنظیمات و برنامه های این دوربین بسیار کامل و جامع می باشد. از جمله نکات قابل توجه می توان به تنظیمات تشخیص چهره، تشخیص صحنه اشاره کرد، ضمن اینکه بهبود کیفیت صدا و کاهش نویز هم در صدا و هم در تصویر از جمله ویژگی های این دوربین فیلمبرداری است.

مجهز بودن به پورت کابل USB 2.0 اتصال این دوربین به کامپیوتر را بسیار بسیار آسان می کند. همچنین دوربین از طریق این پورت شارژ می شود. این پورت به دلیل USB 2.0، فایل ها و ویدئوها را بسیار سریعتر از یک پورت استاندارد انتقال می دهد.

7 نوع فیلتر و افکت مختلف در این دوربین تعبیه شده است تا کاربر با استفاده از آن ها رنگ و بوی جذاب تری به عکس های خود بدهد. . فرمت های ضبط AVCHD و MP4 توسط این دوربین پشتیبانی می شود. حالت خودکار هوشمند این دوربین تنظیماتی است که واقعاً فراتر از حالت خودکار معمولی دوربین های فیلمبرداری قدیمی است. این حالت با تجزیه و تحلیل صحنه گرفته شده بهترین تنظیمات ممکن را برای دوربین فعال می کند. این حالت همچنین به طور خودکار صدای مزاحم باد را در قسمت صوتی ویدیوها کاهش می دهد. 60 پیش تنظیم در حافظه این دوربین وجود دارد: پرتره، کودک، سه پایه، نور پس زمینه، منظره، غروب، ماکرو و نور کم.

Sony HDR-PJ340 3

ویژگی های اصلی

فیلمبرداری فول اچ دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه

عکاسی با کیفیت 8.9 مگاپیکسل

مجهز به وای فای و NFC

لنز واید 28.6 میلی‌متری با زوم اپتیکال 30 برابر

مجهز به تثبیت کننده بصری سه مرحله ای

صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح 230000 نقطه

حافظه داخلی 16 گیگابایت

7 نوع فیلتر و افکت های تصویری مختلف

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ380" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR PJ380"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه