بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

معرفی دوربین فیلمبرداری سونی HDR-PJ675

دوربین فیلمبرداری هندی سونی سونی HDR-PJ675 کیفیت بالا HD کامل که دارای 23 گیگابایت حافظه داخلی و دارای پروژکتور داخلی می باشد رفیق لنز زوم اپتیکال سونی PJ675 ، 30X G و به لرزشگیر تصویر پایدار نوری SteadyShot با حالت هوشمند 5 محوره

این دستگاه به شما کمک می‌کند تا ویدیوهای صاف و پایداری را در سراسر محدوده بزرگ‌نمایی و در حال حرکت فیلم‌برداری کنید. رفیق دوربین فیلمبرداری سونی فقط با سیستم های اروپایی و با سیستم سازگار است NTSC ناسازگار.

ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی HDR-PJ675:

·
ضبط با کیفیت 1080 صفحه در حالی که 50 فریم بر ثانیه و عکاسی با کیفیت 9.2 مگاپیکسل

·
سنسور Exmor R CMOS 1/5.8 اینچ

·
لنزها سونی جی زوم 26.8 میلی متر

·
زوم اپتیکال 30 برابر و تصویر واضح 60 برابر

·
SteadyShot نور متعادل

·
حالت فعال هوشمند 5 محوره

·
فوکوس خودکار هوشمند سریع

·
گزینه های ضبط XAVC S ، AVCHD، MP4

·
میکروفون برای صدای فراگیر 5.1 کانال

·
ارتباط Wi-Fi/NFC

سنسور دوربین فیلمبرداری PJ675 ، Exmor R CMOS و پردازنده بیانسه ایکس برای پشتیبانی از ویدیو 1080پ حداکثر سرعت 50 فریم بر ثانیه است و می توانید تصاویری با کیفیت 9.2 مگاپیکسل ضبط کنید و از حافظه داخلی یا حافظه داخلی برای ذخیره فایل های خود استفاده کنید. microSD .

از دیگر ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی است PJ675 می توانید عکس بگیرید سرعت بخشیدن به زمان و اتصالات وای فای و NFC تحت عنوان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه