بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

بررسی دوربین های فیلمبرداری سونی سونی HXR-MC2500

شرکت دوربین سونی سونی HXR-MC2500 به طور خاص برای فیلمبردارانی که از رویدادهایی مانند عروسی فیلمبرداری می کنند، طراحی و به بازار عرضه شده است. این مدل در برخی از آپشن ها نسبت به مدل قدیمی ارتقا یافته است. از جمله ارتقاء سنسور Exmor R CMOS اضافه کردن چند گزینه مانند چشم OLED اتصال وای فای قابلیت ضبط حافظه خارجی و کفشک اتصال چند منظوره.

به گفته یکی از مدیران ارشد سونی، نیک باشنر، این دوربین ترکیبی از آخرین فناوری تصویربرداری با تمام نیازهایی است که مصرف کنندگان و بازار جهانی به آن نیاز دارند. به گفته وی، این دوربین در حال حاضر مجموعه ای از حرفه ای ترین و کاربردی ترین امکانات عکاسی را ارائه می دهد، ضمن اینکه امکانات جدید دنیای فناوری از جمله اتصال وای فای و همچنین امکان فیلمبرداری طولانی مدت روی کارت حافظه را برای آن فراهم می کند.

در ادامه نگاهی دقیق تر به ویژگی های این دوربین خواهیم داشت.

  • سنسور Exmor R CMOS

    و مجهز به نور ال ای دی ها

این دوربین قادر است حتی در نور کم و در محیط های بسته نیز تصاویری واضح و شفاف بگیرد. سنسور Exmor R CMOS

مجهز به تکنولوژی نور پس زمینه قادر است از نور موجود بهترین استفاده را ببرد. این به عکاس این امکان را می دهد که در محیط داخلی در نور کم عکاسی کند و با تصاویر واضح و باکیفیت راحت باشد. در عین حال وجود نور ال ای دی ها در این دوربین می تواند مشکل نور کم را تا حد زیادی حل کند.

  • نمای زاویه باز، چشمی OLED با کیفیت 1.4 میلیون پیکسل و صفحه نمایش 3 اینچی با کیفیت 920000 پیکسل

چشمی این دوربین با رزولوشن 1.4 میلیون پیکسل تصویر بسیار واضحی را در اختیار کاربر قرار می دهد که جزئیات آن به خوبی دیده می شود. از طرفی داشتن صفحه نمایش 3 اینچی کار با دوربین را بسیار آسان می کند.

  • عملکرد وای فای و NFC

دوربین سونی HXR-MC2500 از طریق دو گزینه بسیار کاربردی وای فای و NFC می توان آن را به هر دستگاه دیگری از جمله گوشی های هوشمند متصل کرد، بنابراین انتقال فایل ها و فیلم ها بسیار ساده و آسان است. حتی از طریق این کنترل برخی از عملکردهای دوربین از جمله شروع/توقف کنترل زوم و کنترل فوکوس نیز از طریق دستگاه متصل به دوربین قابل کنترل است.

  • تیراندازی طولانی مدت

قابلیت ضبط طولانی مدت بیش از 150 دقیقه با کمک 32 گیگابایت حافظه داخلی در این دوربین موجود است. همچنین، اگر می خواهید ضبط طولانی تری داشته باشید، می توانید یک کارت حافظه جانبی اضافه کنید تا میزان حافظه مورد نظر خود را بدست آورید. مدل باتری این دوربین NP-F970 می تواند برای مدت طولانی تا 14 ساعت بدون وقفه عکاسی کند. این زمان برای فیلمبرداری رویدادهای خاص و عروسی کاملاً کافی است.

سایر عملکردهای دوربین موجود

  • لنز واید 26.8 میلی متری
  • یک کفش چند کاره
  • پورت کامپوزیت BNC (پیوند به عنوان USB اما ایمن تر و سریع تر، مناسب برای ضبط زنده عکس)
  • وجود کد زمان و گزینه های عکس سفارشی مناسب برای عکسبرداری از صحنه هایی که توسط چندین دوربین به طور همزمان گرفته می شوند.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه