بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

بررسی دوربین های فیلمبرداری سونی SONY HXR-NX100

سونی در چند ماه گذشته یکی از بهترین دوربین های فیلمبرداری میان رده خود را معرفی کرده است که جدیدترین و بهترین دوربین فیلمبرداری با سنسور 1 اینچی است. این دوربین کامپکت و با کیفیت سونی SONY HXR-NX100 نامیده میشود

سنسور این نوع دوربین EXMOR R cmOS دارای سایز 1 اینچ و تکنولوژی نور پس زمینه در آن استفاده می شود. این سنسور به اندازه یک قاب فیلم Super 16 میلی متری است و تصویری واضح و بدون نویز در تمام شرایط نوری ارائه می دهد.
اندازه سنسور بزرگ این دوربین آن را به گزینه ای ایده آل برای عکاسی در شرایط کم نور تبدیل می کند. تصاویر این دوربین دارای عمق میدان سینمایی و تصاویر با کیفیت دیجیتال دوربین ها هستند DSLR ندارم علاوه بر این، تصاویر این دوربین به لطف تثبیت کننده نوری بسیار واضح و واضح هستند.

بدنه بسیار زیبای این دوربین و هندلینگ روان و راحت آن از دیگر ویژگی های قابل توجه این دوربین است. سه حلقه لنز دستی مستقل، عملیات زوم و فوکوس لنز را آسان و راحت می کند.
پورت ها HDMI ، USB 3.0 ، میکرو USB و پایانه ها XLR و کفش برای اتصال لوازم جانبی بدون نیاز به سیم و کابل مانند نور ویدئو و میکروفون صدا از جمله مواردی است که در این دوربین به چشم می خورد.

دوربین سونی SONY HXR-NX100 دارای لنز زوم 12 برابری با زوم دیجیتال 2 برابری تا 24 برابر و زوم 48 برابری است. این تکنولوژی زوم دیجیتال وضوح فوق العاده قابلیت جلوگیری از افت کیفیت تصویر در زمان زوم دیجیتال را دارد. برای کنترل نوردهی در این سطح زوم بالا، این دوربین مجهز به فیلتر کاهش نور چهار مرحله ای است.

این دوربین برای کسانی که به دنبال کیفیت بالا و در عین حال دوربینی با بدنه سبک و عملکرد خوب هستند گزینه ای بی نظیر است. طراحی ارگونومیک و سبکی دارد و به راحتی می توان تیراندازی حرفه ای را با آن تجربه کرد.

دوربین فیلمبرداری سونی SONY HXR-NX100 این می تواند به طور کامل به صورت خودکار یا دستی فیلم بگیرد یا بین خودکار و دستی تنظیم کند. در پشت دوربین دکمه ای برای تنظیم حالت دستی یا خودکار وجود دارد. در حالت دستی، تمام عناصر دوربین از جمله شاتر، بهره و غیره را کنترل کنید عنبیه این مسئولیت بر عهده فیلمبردار خواهد بود و آنها می توانند با فشار دادن یکی از سه دکمه پشت دوربین و یک چرخ تنظیم درست در زیر لنز آنها را تنظیم کنند.

دوربین سونی SONY HXR-NX100 بهترین عملکرد را برای ساخت فیلم های Full HD دارد و می تواند کیفیت بالایی داشته باشد AVCHD و dv ضبط از فرمت های معمول و حتی XAVC S که جدیدتر و پیشرفته تر است نیز پشتیبانی می کند.
در حالت
XAVC Sدوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX100 از فرم MP4 از سرعت نیز استفاده می کند 50 مگابیت بر ثانیه نمونه هایی از همه ویرایشگرهای غیر خطی (NLE ) آن را حمایت کن. XAVC S 50 مگابیت بر ثانیه در مقایسه با AVCHD به دلیل بیت ریت بالاتر، جزئیات بیشتر و نویز کمتری را ثبت می کند.

این دوربین دارای دو ورودی برای دریافت کارت حافظه SD می باشد ایناهاش. وقتی ظرفیت کارت اول پر شد، حالت رله
(رله) ضبط را به صورت خودکار به کارت حافظه دوم منتقل می کند، اما در حالت همزمان (SIMUL) امکان ضبط همزمان دو کارت حافظه (برای مثال ایجاد یک نسخه پشتیبان). هنگام ضبط در حالت SIMULدکمه ها شروع پایاندوربین سونی NX100 سونیدستگیره و بدنه دوربین می توانند به طور مستقل ضبط را روی نقشه های مختلف شروع یا متوقف کنند.

دوربین سونی
SONY HXR-NX100 مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچی با وضوح 1.56 میلیون نقطه و وضوح چشمی آن 1.44 میلیون پیکسل است.

در قسمت بالای بدنه این دوربین یک کفشک اتصال تعبیه شده است که برای اتصال انواع لوازم جانبی تعبیه شده است. بسته به نیاز و کاربرد فیلمبردار، صفحه نمایش بزرگتر، میکروفون یا فلاش های نوری بزرگ از جمله لوازم جانبی قابل نصب بر روی دوربین هستند. البته لازم به ذکر است که این دوربین مجهز به میکروفون داخلی است که صدا را نیز با وضوح و کیفیت خوبی ضبط می کند. اگر از میکروفون خارجی استفاده نمی کنید، به سادگی وارد تنظیمات دوربین شده و میکروفون داخلی دوربین را روشن کنید.

در نهایت این دوربین یک دوربین کوچک و بادوام است که می تواند نیازهای کاربر را تا حد زیادی برطرف کند. اگر بودجه زیادی برای خرید یک دوربین بزرگ ندارید، اما در عین حال به دنبال یک دوربین بسیار خوب و با کیفیت هستید، این دوربین اولین و تنها پیشنهاد ماست. دوربینی که کیفیت و آزادی عمل را با هم ترکیب می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه