بررسی دوربین فیلمبرداری کانن Canon Legria HF R77

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری کانن Canon Legria HF R77

دوربین فیلمبرداری کانن Canon Legria HF R77

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

معرفی دوربین فیلمبرداری کانن کانن لگریا HF R77

دوربین کانن لگریا HF R77 این یکی از دوربین های فیلمبرداری کانن است که دارای سنسور تصویر است CMOS این دوربین با سنسور 3.24 مگاپیکسلی پیشرفته است و می تواند ویدیوهای باکیفیت ضبط کند HD با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کنید. لنز استفاده شده در این دوربین می تواند تا زوم کند 32X دارای صفحه نمایش دوربین چرخشی 3 اینچی Canon لگریا HF R77 با دقت 230000 امتیاز رزولوشن این دوربین فیلمبرداری 2 مگاپیکسل می باشد. R77 به USB، HDMI را می توان ذکر کرد. می توانید عکس ها و فیلم های خود را روی کارت حافظه ذخیره کنید SD وزن این دوربین 240 گرم است 53x58x116 است.

دوربین فیلمبرداری Canon Legria HF R77

  • ضبط با کیفیت HD در حالی که 60 فریم بر ثانیه و عکاسی با کیفیت 3 مگاپیکسل
  • سنسور CMOS
  • زوم اپتیکال 32 برابر و
  • فوکوس خودکار
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی
  • اتصالات WiFi و USB

ش

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری کانن Canon Legria HF R77" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری کانن Canon Legria HF R77"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه