بررسی دوربین فیلمبرداری کانن CANON XC15

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری کانن CANON XC15

دوربین فیلمبرداری کانن CANON XC15

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین کانن XC15

این دوربین نسبت به مدل قبلی خود یعنی XC10 پیشرفت کرده است، اما همان ابعاد کوچک را حفظ کرده است. دوربین Canon XC15 دارای سنسور CMOS با رزولوشن 12 مگاپیکسل است و می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 2160*3840 تا 29.97 فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین از کارت حافظه SD و CFast پشتیبانی می کند. این دوربین می تواند برای ضبط اخبار مناسب باشد، دارای ورودی صدای XLR به همراه آداپتور میکروفون MA-400 است که روی کفش نصب می شود که محل مناسبی برای نصب میکروفون خارجی است. ورودی XLR امکانات زیادی را به منوی این دوربین اضافه کرده است. این دوربین فیلمبرداری 4K با سرعت فیلمبرداری 305 مگابیت بر ثانیه دارد که همانند دوربین قبلی C100 MK II است. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به این دوربین، افکت HDR مانند است که این حالت رنگی را واقعی تر نشان می دهد. سایز این دوربین مناسب بوده و دکمه های کنترلی روی آن قرار داده شده تا زیر انگشتان کاربر قرار گرفته و کاربر بتواند به راحتی از آنها استفاده کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری کانن CANON XC15" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری کانن CANON XC15"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه