بررسی دوربین فیلم برداری سونی Sony HXR-NX80 Full HD XDCAM

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلم برداری سونی Sony HXR-NX80 Full HD XDCAM

دوربین فیلم برداری سونی Sony HXR-NX80 Full HD XDCAM

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX80 Full HD XDCAM

دوربین فیلمبرداری سونی که به تازگی راه اندازی شده است، کیفیت فیلمبرداری 4K با وضوح کلی 14.5 مگاپیکسل دارد. دوربین سونی HXR-NX80 سرعت فوکوس بسیار بالایی دارد که این دوربین را خاص می کند.

این دوربین مجهز به سیستم منظره یاب قدرتمند فوکوس خودکار است که به شما امکان می دهد در هر شرایط و شرایطی عکس های باکیفیت بگیرید، به راحتی می توانید ویدیوی باکیفیت را در زمان واقعی با مخاطبین آنلاین خود به اشتراک بگذارید. این فایل ها را می توان از طریق سیستم های آنلاین با تنظیمات دستی پخش کرد. دوربین سونی NX80 اولین دوربینی با اندازه کف دست است که ویدیوهای 4K ضبط می کند. طیف رنگی این دوربین به قدری گسترده است که می تواند عکس هایی با طیف رنگی زیبایی را در اختیار شما قرار دهد. می توانید فیلم های 3840*2160 را با استفاده از کابل اتصال HDMI به تلویزیون متصل کنید و فیلم های 4K QFHD را به حالت HDR (HLG) تبدیل کنید تا از فیلم ها در اندازه بزرگتر لذت ببرید.

مستقیماً به سیستم عامل های آنلاین متصل شوید

در هر کجا که باشید، این ویژگی می تواند شما را با تمام شنوندگان آنلاین خود مرتبط کند. به همین دلیل است که می توانید رویدادهای مهم از جمله عروسی، کنفرانس های مهم را با این دوربین با کیفیت 4K از طریق سیستم ها پوشش دهید، کانال ارتباطی خود را از طریق تنظیمات ایجاد کنید و به گوشی یا تبلت و … متصل شوید. از طریق WIFI

راه حل آسان برای چندین دوربین

برای عملکرد بهتر از طریق کابل HDMI به MCX-500 Compact متصل شوید. MCX-500 راه اندازی تصویربرداری با چند دوربین، پخش زنده به پلتفرم های رسانه های اجتماعی با انتقال، Chroma Key و موارد دیگر را برای اپراتور آسان می کند. قابلیت کنترل از راه دور Tally نیز همزمان با کنترل از راه دور 30 ​​مگاپیکسلی فعال می شود.

برای ارائه عملکرد تصویری که قبلاً برای یک دوربین فیلمبرداری کامپکت غیرممکن بود، یک سنسور تصویر انباشته شده 14.0 مگاپیکسلی نوع 1.0 CMOS، جلوه های فوکوس زدایی و حساسیت بالا برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا با نویز کم، کم را حتی در حالت تاریک یا روشن ارائه می کرد. یک شرط جدید برای NX80 وجود دارد، یعنی سنسور نویز کم و تاری کمتری به شما می دهد، زیرا نور بیشتری به سنسور می رسد و حتی در یک صحنه تاریک نیز تصاویر واضح و پایداری دارد. 1.7 لوکس را با حداقل نور ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد، این دوربین مجهز به منظره یاب AF با ۲۷۳ نقطه حساس است که تقریبا ۸۴ درصد از تصویر را پوشش می دهد و سوژه مورد نظر را ثابت می کند تا بهترین فوکوس را به شما ارائه دهد. همه اینها همراه با سونی به شما واگذار می شود که بهترین تصویر را بگیرید و ذخیره کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلم برداری سونی Sony HXR-NX80 Full HD XDCAM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلم برداری سونی Sony HXR-NX80 Full HD XDCAM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه