بررسی دوربین ورزشی گوپرو Gopro HERO Session Action

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین ورزشی گوپرو Gopro HERO Session Action

دوربین ورزشی گوپرو Gopro HERO Session Action

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

Gopro Gopro HERO Session Action

دوربین GoPro Hero Session از سری کوچک دوربین های GoPro می باشد، این مدل کوچکترین دوربین این سری است که هم اندازه و هم شکل مدل قبلی Hero 4 Session می باشد. از ویژگی های آن می توان به فیلمبرداری Full HD، 8 مگاپیکسل، 10 قاب عکس متوالی، ضد آب تا عمق 10 متری بدون نیاز به قاب اشاره کرد. تمامی کنترل های این دوربین با یک دکمه انجام می شود، دو میکروفون مجزا یکی جلوی دوربین و دیگری در پشت قرار دارد. قادر به این واقعیت هستند که صدای آنها در زیر آب متوقف نمی شود و صدا را به وضوح ضبط می کنند. این دوربین را می توان به راحتی به انواع پایه ها متصل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین ورزشی گوپرو Gopro HERO Session Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین ورزشی گوپرو Gopro HERO Session Action"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه