بررسی دوربین ورزشی Gopro HERO4 Session

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین ورزشی Gopro HERO4 Session

دوربین ورزشی Gopro HERO4 Session

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

جدیدترین دوربین GoPro که جلسه Hero4 گفته می شود اندازه آن نصف دوربین های قدیمی است GoPro و وزن آن 40 درصد سبک تر از مدل های قبلی است که به تازگی معرفی شده اند. این دوربین که طراحی مکعبی دارد تنها با یک شاسی کار می کند و طراحی بسیار چشمگیر، کاربردی و همه کاره ای دارد.

این دوربین تا عمق 10 متری بدون نیاز به محافظ جانبی ضد آب بوده و تنها با فشار دادن یک دکمه قابل کار است. کیفیت فیلمبرداری این دوربین مانند مدل های قبلی فول اچ دی است فول اچ دی 1920×1080 دارای دو سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه است و عکس های 8 مگاپیکسلی می گیرد و قابلیت ثبت تصاویر تایم لپس را دارد. تایم اوت نیز دارد بدنه این دوربین روی یک پایه جک مانند قرار گرفته است که به دوربین اجازه می دهد تا به سمت بالا، پایین و اطراف بچرخد، بنابراین می توانید به راحتی زاویه دوربین را در حین عکاسی تغییر دهید. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد: نمای عالی و نور کم خودکار به این دوربین از طریق بلوتوث اشاره کنید و وای فایهم به کنترل از راه دور هوشمند و هم به نرم افزار GoPro متصل است

سیستم صوتی این دوربین نیز مجهز به میکروفون دوگانه و سیستم پیشرفته ضبط صدا است. بدنه مکعبی شکل این دوربین قبلا در سال 2014 توسط سازنده دوربین معرفی شده بود. GoPro ثبت اختراع شد و امروزه ظاهر آن در این دوربین جدید قابل مشاهده است.

دوربین جلسه GoPro HERO4 این در تاریخ 12 جولای 2015 با قیمت 399.99 دلار منتشر خواهد شد.

ویژگی های اصلی دوربین جلسه Hero4

قابلیت فیلمبرداری Full HD با دو سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه

ضد آب تا عمق 10 متر

40٪ وزن سبک تر و 50٪ اندازه کوچکتر از مدل های قبلی GoPro

عملکرد و کنترل بسیار آسان تنها با یک دکمه

عکاسی با وضوح 8 مگاپیکسل

میکروفون دوگانه و سیستم ضبط صدا پیشرفته، مقاوم در برابر باد و آب شدید

مجهز به وای فای و بلوتوث و اتصال آسان با کنترل هوشمند و نرم برنامه GoPro

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین ورزشی Gopro HERO4 Session" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین ورزشی Gopro HERO4 Session"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه