بررسی پهپاد دی جی آی مویک ایر 2اس کمبو DJI Mavic Air 2S Fly More Combo

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی پهپاد دی جی آی مویک ایر 2اس کمبو DJI Mavic Air 2S Fly More Combo

پهپاد دی جی آی مویک ایر 2اس کمبو DJI Mavic Air 2S Fly More Combo

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

پهپاد Air 2S تنها یک سال پس از عرضه مدل قبلی خود یعنی Mavic Air 2 وارد بازار شد و جدیدترین پهپاد DJI برای کاربران میان رده است. مدل جدید که با نام 2S وارد بازار شد، از سری قبلی خود پیروی کرد اما با پیشرفت های زیادی که از مدل قبلی خود پیشی گرفت. مهم‌تر از همه، Air 2S از دوربینی با سنسور 1 اینچی استفاده می‌کند (چیزی که قبلا منحصر به مدل‌های DJI بود که بیش از 1500 دلار قیمت داشت). هدف Air 2S کیفیت تصویر است. سنسور 20 مگاپیکسلی بزرگتر به راحتی بهترین درخواست کاربر است. نقطه ضعف این است که Air 2S 200 دلار بیشتر از Mavic Air 2 فروخته می شود. خبر خوب این است که Mavic Air 2 ادامه خواهد داشت. به همراه Air 2S به فروش می رسد کاربران می توانند با توجه به نیاز خود گزینه ای را انتخاب کنند، البته در کنار خرید این پهپاد می توانند تجهیزاتی مانند یک موزیک کوچک خریداری کنند بسته، Fly More، که شامل دو باتری اضافی، مجموعه ای از سه فیلتر ND، و یک کیف شانه ای به قیمت 1299 دلار است، افزودن فیلترهای ND به ترکیبی Fly More باید بسیاری از کاربران را خوشحال کند.

عکاسی و فیلمبرداری

دوربین Air 2S دارای سنسور 20 مگاپیکسلی CMP 1 اینچی است که بر روی یک گیمبال 3 محوره نصب شده است. این لنز دارای دیافراگم 22.5 میلی متری ثابت F2.8 با FOV 88 درجه است.

تا به حال، دریافت یک سنسور 1 اینچی در پهپاد DJI شما را ملزم به خرید یک مدل بسیار گران‌تر مانند سری Mavic 2 Pro یا Phantom 4 می‌کرد، بنابراین این واقعیت که اکنون در یک مدل زیر 1000 دلار موجود است، تفاوت بین Air دوربین 2S و Mavic 2 Pro شامل مشخصات رنگ Hasselblad نمی شود و Air 2S مانند مدل قبلی خود از برنامه DJI Fly استفاده می کند. ، عکس های کم نور و تار شدن تصاویر را با کیفیت بالاتر و تصاویر واضح تر تبدیل کنید.

Air 2S به شما امکان می دهد با کدک H.264 یا H.265 ویدیو با وضوح 5.4K / 30p، 4K / 60p و 1080p / 120p با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه ضبط کنید. همچنین می توانید تا 4 برابر در 4K/30p، 6X در 2.7K/30p، 4X در 2.7K/60p، 6X در 1080p/60p و 8X در 1080p/30p زوم کنید. این یک نسخه ارتقا یافته از Mavic Air 2 است که تا 4K/60p و سرعت 120 مگابیت در ثانیه می رسد (که هنوز در نوع خود چشمگیر است).

تفاوت بزرگ بین Air 2S و Mavic Air 2 پشتیبانی از HDR و Video Log است. Mavic Air 2 می‌توانست ویدیوی HDR ضبط کند، اما محدود به 8 بیت بود و شامل Log gamma نمی‌شد. در مقابل، Air 2S دارای قابلیت ضبط 10 بیتی D-Log و 10 بیتی HLG علاوه بر نمایه رنگ ویدیویی معمولی (8 بیتی) است. این یک نکته مهم برای کاربرانی است که می خواهند به صورت حرفه ای فیلمبرداری کنند.

علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، Air 2S با استفاده از تمام عرض سنسور خود برای فیلمبرداری دقیق و بدون پیکسل، ویدیوهای 5.4K می گیرد. این یک پله بالاتر از Mavic 2 Pro است که می‌تواند با استفاده از تمام عرض سنسور خود ویدیوی 4K ضبط کند، اما این کار را با استفاده از binning پیکسل انجام می‌دهد.

اولین چیزی که هر کسی هنگام کار با Air 2S متوجه می شود این است که این پهپاد به طرز باورنکردنی نرمی سر می خورد. واضح است که DJI کنترل‌کننده‌های سرعت الکترونیکی را به‌روزرسانی کرده است و همچنان به ایجاد ملخ‌های آیرودینامیکی بیشتری برای تجربه بهتر نسبت به قبل از لغزش کمی در بادهای شدید ادامه می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پهپاد دی جی آی مویک ایر 2اس کمبو DJI Mavic Air 2S Fly More Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پهپاد دی جی آی مویک ایر 2اس کمبو DJI Mavic Air 2S Fly More Combo"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه