بررسی گیمبال (DJI Spark Quadcopter (Alpine White

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی گیمبال (DJI Spark Quadcopter (Alpine White

گیمبال (DJI Spark Quadcopter (Alpine White

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

گیمبال (کوادکوپتر DJI Spark (Alpine White

12 مگاپیکسل

تثبیت کننده دوربین 2 محوره

یک دکمه برای کنترل و حرکت وجود دارد

تکنولوژی تشخیص موانع

گیمبال چیست؟

در واقع، تا چند سال پیش، زمانی که تکنولوژی به حدی پیشرفت نکرده بود که ذهن انسان بتواند گیمبال هایی برای آسان کردن کار عکاسان و فیلمبرداران تولید کند، بسیاری از مردم با دست دادن و عدم تمرکز روی عکس ها یا فیلم های خود مشکل داشتند. آنها داشتند . امروزه بشریت شروع به ساخت آنتی ویبراتورهایی کرده است که لرزش های محتوای شما را به حداقل می رساند. در واقع با حذف لرزش از فیلم ها و عکس ها، افراد بیشتر بر روی کادر بندی و خلاقیت عکاسی خود تمرکز می کنند. همانطور که قبلاً شنیده اید دوربین های حرفه ای دارای تنظیمات استابلایزر در تنظیمات هستند که تا حدی برای لرزش های جزئی استفاده می شود. این تثبیت کننده ها برای خنثی کردن ارتعاشات قوی تر ساخته شده اند و باعث می شوند که محتوا را با آرامش بیشتری دریافت کنید و دیگر نگران لرزش دستان خود نباشید.

این تثبیت کننده ها عمدتا به گیمبال ها یا تثبیت کننده ها معروف هستند که قابلیت عکس برداری در سه محور فیزیکی فضایی را فراهم می کنند. گیمبال به دلیل مهره‌ها و اهرم‌هایش که هنگام حرکت بازو در جهت مخالف می‌چرخند، معروف است.

گیمبال های دستی 3 محوره در سیستم های تثبیت کننده استفاده می شوند که به عکاسان این امکان را می دهد که بدون لرزش یا لرزش دوربین عکاسی با دست داشته باشند. دو مدل از چنین سیستم های تثبیت کننده وجود دارد: مکانیکی و موتوری.

گیمبال‌های مکانیکی دارای سورتمه‌ای هستند که به بالای دوربین متصل می‌شود، جایی که می‌توان آن را به اندازه دوربین شما بزرگ یا کوچک کرد، مانیتور و باتری‌ها در پایین قرار دارند تا وزن دوربین را متعادل کنند. Steadicam اینگونه می‌نشیند و به راحتی می‌توان آن را وارونه در خود گیمبال چرخاند. چرخش دقیق در این مرکز ثقل، هر چند سنگین، درست در نوک انگشتان اپراتور است، بنابراین امکان کنترل دقیق و کامل کل گیمبال را با حرکت انگشتان شما فراهم می کند.

در واقع لحظه ای که در استفاده از گیمبال ها بسیار مورد توجه بود، زمان مونتاژ و راه اندازی این دستگاه است. در گذشته زمان زیادی برای مونتاژ و قرار دادن دوربین روی این گیمبال ها تلف می شد اما امروزه با مکانیزه شدن این کیمبال ها این مشکلات را نخواهید داشت.

یکی دیگر از کاربردهای این تثبیت کننده ها این است که این نرم افزار باعث ایجاد ارتعاشات ریز و درشت می شود که برای شما خوب نیست و در نتیجه فیلم هایی با کیفیت بهتر و فیلمبرداری کم صداتر می شود.

امروزه گیمبال هایی که در بازار عرضه می شوند وزنی در حدود 3 تا 5 کیلوگرم دارند که به راحتی می توانند برای دوربین های DSLR حرفه ای مناسب باشند حتی با وزن کمتر دوربین و لنز مورد استفاده شما، لرزشگیرها می توانند لرزش های بیشتری دریافت کنند.

گیمبال‌ها اغلب دارای نرم‌افزاری هستند که می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود آن‌ها را از راه دور کنترل کنید، اگرچه هر دوربین برنامه کنترل از راه دور خود را دارد، کنترل گیمبال نیز برای چرخش زمان شروع و پایان عکس استفاده می‌شود.

نکته مهمی که در مورد گیمبال ها باید بدانید این است که نمی توانید این تثبیت کننده های سطحی را با وسایلی مانند شیر، مو کم و غیره جایگزین کنید، اما اگر کمی خلاق باشید می توانید تا حدودی نیاز خود را برطرف کنید، مثلاً با اضافه کردن بلندتر. با دسته روی گیمبال خود، می توانید از قسمت بالاتری عکس بگیرید یا عکس بگیرید.

باتری گیمبال معمولاً بسیار بیشتر از حد انتظار شما دوام می آورد، حدود 10 تا 15 ساعت، اما این همیشه دلیل اشتباهات بسیاری از کاربران بوده است، اکثر گیمبال ها را می توان از طریق پورت USB خود شارژ کرد و به شما این امکان را می دهد که این کار را به سرعت انجام دهید. یک پاور بانک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی گیمبال (DJI Spark Quadcopter (Alpine White" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی گیمبال (DJI Spark Quadcopter (Alpine White"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه