بزرگ ترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور گشایش می یابد

نادی در گفت وگو با سیپکس خبر داد؛

بزرگ‌ترین دهکده مهارتی دانش‌آموزی در غرب کشور گشایش می‌یابد

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگ ترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور در شهر همدان ایجاد شده و سیپکس امسال به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

محمدعلی نادی در حاشیه برگزاری نشست مشترک با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار سیپکس گفت: مدل توسعه فناوری و کارآفرینی در دانشگاه یک مثلث مرکب از آموزش مهارت و فناوری بوده که عرصه های مختلفی مانند پویش رویداد صدرا مراکز TMC آزمایشگاه ها کارگاه ها و محیط های شبیه سازی شده مهارتی را شامل می شود.

وی با اشاره به امکانات رقابتی دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با سایر نهاد های آموزش عالی در کشور عنوان کرد: این دانشگاه به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان به واسطه وسعت شبکه ای که داراست نیازی به فراهم کردن این عرصه ها از بیرون را نداشته و به راحتی می تواند فرآیند مهارتی که امروز نیاز اصلی کشور بوده را مهیا کند.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت آموزی نسل جوان مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر حرکت شتابان در جریان مهارت آموزی دانشجویی جریان مهارت آموزی در بخش دانش آموزی را آغاز کرده که اکنون بزرگ ترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور در شهر همدان ایجاد شده و سیپکس امسال به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

بزرگ ترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور گشایش می یابد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگ ترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور گشایش می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگ ترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور گشایش می یابد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه