بوی عطر زارا واندر رز

عطر و ادو تویلت زنانه زارا واندر رز یکی از عطرهای بسیار محبوب و دوست داشتنی برای بانوان است. این عطر دارای گروه بویایی معطر میوه ای با طبع خنک و معتدل و رایحه ای شیرین می باشد. نت اولیه آن گلابی، نت میانی از رز و میوه های قرمز و نت پایه از وانیل تشکیل شده است. عطر زنانه واندر رز زارا در تمام چهار فصل سال قابل استفاده است. این عطر به ویژه برای روزهای گرم و فصول بهار و تابستان و پاییز انتخابی بی نظیر می باشد.

بوی عطر زارا واندر رز

عطرها محصولاتی پرطرفدار و خاص و اسرارآمیز هستند. زیرا علاوه بر جنبه های خوشبوسازی می توانند خلقیات و کاراکتر هر فرد را به نمایش بگذارند. یکی از عطرهای زنانه معطر میوه ای که رایحه ای بسیار مطبوع دارد، ادکلن la vita bella  است . این عطر رایحه لطیفی دارد که با اغلب سلیقه ها سازگار است. همچنین می توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

مشخصات عطر زنانه زارا واندر رز ادوتویلت

  •  دارای گروه بویایی معطر میوه ای با رایحه شیرین و طبع خنک و معتدل
    •    دارای نت اولیه گلابی
    •    دارای نت میانی میوه های قرمز و رز
    •    دارای نت پایه وانیل
    •    قابل استفاده در تمام فصول سال به ویژه روزهای گرم بهار و تابستان و پاییز
    •    دارای غلظت ادو تویلت (EDT) با ماندگاری و پراکندگی مناسب
    •    دارای رایحه لطیف و ایده آل برای استفاده روزانه
    •    عرضه شده در کالکشن بهاره سال 2019
    •    دارای بطری شیشه ای و باکیفیت
    •    مناسب برای خانم ها
    •    حجم: 90 میلی لیتر

طرز استفاده

توصیه می کنیم عطر زارا واندر رز را در نواحی نیض دار بدن مانند مچ دست و … اسپری کنید. زیرا گرمای بدن در این نواحی سبب افزایش پراکندگی و ماندگاری عطر خواهد شد.

عطر و ادو تویلت زنانه زارا واندر رز یکی از عطرهای بسیار محبوب و دوست داشتنی برای بانوان است. این عطر دارای گروه بویایی معطر میوه ای با طبع خنک و معتدل و رایحه ای شیرین می باشد. نت اولیه آن گلابی، نت میانی از رز و میوه های قرمز و نت پایه از وانیل تشکیل شده است. عطر زنانه واندر رز زارا در تمام چهار فصل سال قابل استفاده است. این عطر به ویژه برای روزهای گرم و فصول بهار و تابستان و پاییز انتخابی بی نظیر می باشد.

معرفی ادوتویلت زارا زنانه مدل واندر رز

عطرها محصولاتی پرطرفدار و خاص و اسرارآمیز هستند. زیرا علاوه بر جنبه های خوشبوسازی می توانند خلقیات و کاراکتر هر فرد را به نمایش بگذارند. یکی از عطرهای زنانه معطر میوه ای که رایحه ای بسیار مطبوع دارد، ادکلن ادو تویلت زنانه Wonder Rose زارا است که بخشی از کالکشن بهاره سال 2019 می باشد. این عطر رایحه لطیفی دارد که با اغلب سلیقه ها سازگار است. همچنین می توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید.  ماسک مو ویتابلا بیز  برای افراد با موهای آسیب دیده بهترین گزینه می باشد

زارا علاوه بر تولید لباس و اکسسوی، مانند سایر برند های موفق همچون برند عطر و ادکلن امواج وارد حوزه تولید عطر و ادکلن های زنانه و مردانه نیز شده است.

قیمت ادکلن زارا مردانه اصل و قیمت ادکلن زارا زنانه اصل بسیار مناسب تر از عطر و ادکلن های سایر محصولات تعیین شده،

بنابراین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

عطر و ادکلن زنانه زارا معمولا از کیفیت خاصی برخوردار هستند و

طراحی هایی که برای رایحه و بسته بندی آن ها انجام می شود، منحصر به فرد است.

همان طور که گفتیم قیمت ادکلن زارا زنانه اصل بسیار مناسب و به نسبت ماندگار است،

بنابراین توجه ویژه ای از سوی بانوان  نسبت به عطر و ادکلن های زنانه زارا شده است.

شرح رایحه عطر اورجینال زارا واندر رز ZARA Wonder Rose  :

در ابتدا بعد از اسپری عطر اورجینال زارا واندر رز ZARA Wonder Rose  روی پوست یا لباس خود،ر ایحه ی هلو و دانه های قرمز را استشمام خواهید کرد که موجب افزایش انرژی شما می شود.

پس از گذشت چند ساعت ترکیبی از روایح بنفشه و یاس جایگزین روایح اولیه می شوند که شور و نشاط دو چندانی به شما خواهند بخشید.

در نهایت بویوانیل و مشک و رز فضا را پر خواهد کرد و شما را در ذهن اطرافیان به یادماندنی می کند

عطر واندر رز ادو تویلت زنانه زارا مانند هر عطر دیگری از 3 نت تشکیل شده است. در نت ابتدایی این عطر گلی زنانه از گلابی استفاده شده است. گلابی به طور طبیعی جزء میوه های شیرین است و این شیرینی اغلب در عطرهایی که دارای نت گلابی هستند به چشم می خورد.

گلابی به خاطر طبیعت آبدار و شیرین خود شناخته شده است. عطرهایی با نت آغازین گلابی حس تازگی و شادابی را منتقل می کنند و حس گاز گرفتن یک گلابی رسیده را القا کنند. گلابی به خوبی با انواع رایحه های دیگر ترکیب می شود و این تطبیق پذیری به عطرسازان اجازه می دهد تا ترکیبات بویایی منحصر به فردی را ایجاد کنند.
نت میانی یا قلب ای عطر دارای نت میوه های قرمز است. در عطرسازی، نت «میوه های قرمز» به گروهی از رایحه های میوه ای اطلاق می شود که معمولاً با میوه های قرمز رنگ مانند توت فرنگی، تمشک، گیلاس و… همراه هستند. این نت ها می توانند حس شیرینی و شادابی را به ترکیب عطر اضافه کنند و آن را جذاب و جوان کنند.

در پایان به نت پایه عطر زنانه واندر رز می رسیم که از وانیل تشکیل شده است. وانیل یک عنصر محبوب در عطرسازی است و اغلب در نت های پایه یک عطر استفاده می شود. وانیل گرما، شیرینی و کیفیت آرامش بخشی را به عطر می بخشد و آن را به انتخابی محبوب برای بسیاری از ترکیبات عطری تبدیل می کند.ضد آفتاب ویتابلا پوست چرب بر روی پوست شما باعث براقی نمیشود .

طراحی شیشه واندر رز ادو تویلت زنانه زارا

زمانیکه به شیشه عطر واندر رز ادو تویلت زنانه زارا نگاه می کنید رنگ صورتی روشن مایع داخل شیشه شما را به یاد گلبرگ های گل رز می اندازد. شیشه این عطر کاملا ساده و زیبا است و عبارت زارا واندر رز روی آن حک شده است. برای اطلاع از قیمت واندر رز ادو تویلت زنانه زارا به ابتدای صفحه مراجعه کنید. برای خرید واندر رز ادو تویلت زنانه زارا نیز روی دکمه اضافه کردن به سبد خرید کلیک کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر زارا واندر رز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر زارا واندر رز"، کلیک کنید.