ترافیک حضور مسوولان در چهارمین روز نمایشگاه رسانه ها/ تمدید برگزاری نمایشگاه تا فردا

ترافیک حضور مسوولان در چهارمین روز نمایشگاه رسانه ها/ تمدید برگزاری نمایشگاه تا فردا

ترافیک حضور مسوولان در چهارمین روز نمایشگاه رسانه‌ها/ تمدید برگزاری نمایشگاه تا فردا

در چهارمین روز از نمایشگاه رسانه های ایران شاهد حضور مسیولان مختلف برای بازدید از غرفه ها و پرسش و پاسخ با اهالی رسانه هستیم.

به گزارش خبرنگار سیپکس، خبر تمدید نمایشگاه رسانه های ایران تا فردا (پنجشنبه سوم اسفند) صبح امروز در هیات دولت توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

در روز چهارم نمایشگاه رسانه های ایران برخلاف سه روز گذشته برنامه مشخصی از نشست های خبری سیاسی اعلام نشده است. 

چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران رویدادها و نشست هایی در دسته های «به وقت رسانه»، «کتاب رسا»، «تجربه کاوی رسانه»، «کارگاه اسرا» و «دورهمی با پیشکسوتان» با محوریت های اخبار جعلی و واژه سازی واقعیت، نقش رسانه در تاریخ تدوین جنگ و تجربه در محیط رسانه های آنلاین، برگزار می شود. 

نمایشگاه در روز پایانی نیز با برپایی نشست های علمی، معرفی کتاب های حوزه رسانه، کارگاه های آموزشی فعال خواهد بود. 

عصر امروز از ساعت 16 تا 17:30 مراسم نکوداشت دکتر یونس شکرخواه پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه برگزار می شود و تقدیر از پیشکسوتان استانی نیز در برنامه های دومین روز برقرار است. 

نمایشگاه رسانه های ایران امروز نیز همانند روزهای گذشته، میزبان نشست های تخصصی، عمومی و کارگاه های آموزشی رسانه های خارجی است.

بنابر اعلام ستاد خبری نمایشگاه رسانه های ایران در مراسم اختتامیه که امروز برگزار می شود، تقدیر از غرفه های برتر و رونمایی از «ایران رسانه»؛ سامانه جامع خدمات معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد. این مراسم با حضور «محمد مخبر دزفولی»، معاون اول رییس جمهور و «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه رسانه های ایران از 29 بهمن آغاز به کار کرده است و امروز (دوم اسفند) ساعت 19:30 به اتمام می رسد. 

پایان خبر سیپکس

ترافیک حضور مسوولان در چهارمین روز نمایشگاه رسانه ها/ تمدید برگزاری نمایشگاه تا فردا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک حضور مسوولان در چهارمین روز نمایشگاه رسانه ها/ تمدید برگزاری نمایشگاه تا فردا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک حضور مسوولان در چهارمین روز نمایشگاه رسانه ها/ تمدید برگزاری نمایشگاه تا فردا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه