ترافیک روان و پرحجم غالب معابر تهران در اولین شنبه آبان

ترافیک روان و پرحجم غالب معابر تهران در اولین شنبه آبان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک روان اما پرحجم در معابر پایتخت در اولین شنبه آبان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با سیپکس با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت گفت: در بررسی های همکاران من در پلیس راهور تهران بزرگ از دوربین های ترافیکی مشخص شد ترافیک در تمام معابر پایتخت همانند روزهای گذشته است و شاهد ترافیک پرحجم در برخی معابر پایتخت هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:در غرب پایتخت حوالی میدان آزادی و اتوبان جناح شاهد ترافیک پرحجم اما روانی هستیم که به خاطر تردد مردم به سمت محل کار در روز شنبه این مسئله عادی است.

وی افزود: در حوالی میدان فردوسی امروز ترافیک نیمه سنگین بود که علت آن برخورد یک خودرو با عابرپیاده بود که خوشبختانه به خیر گذشت و عابرپیاده جراحات سطحی برداشته است اما باعث ترافیک مقطعی در این منطقه شد.

شریفی گفت:در بزرگراه های شهید همت شهید مدرس ارتش و یاسینی ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در جنوب تهران در بزرگراه شهید آیت الله سعیدی حوالی منطقه یافت آباد  ترافیک روان است. همچنین در میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر مرکز شهر نیز وضعیت ترافیکی کاملا روان است. در شرق تهران نیز ترافیک در اتوبان های شهید بابایی و شهید سلیمانی نیمه سنگین است.

شریفی گفت: در سایر معابر تهران نیز شرایط ترافیکی عادی است و به شهروندان توصیه می کنیم از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به سمت محل کار خود استفاده کنند. 

پایان خبر سیپکس 

ترافیک روان و پرحجم غالب معابر تهران در اولین شنبه آبان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک روان و پرحجم غالب معابر تهران در اولین شنبه آبان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک روان و پرحجم غالب معابر تهران در اولین شنبه آبان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه