روغن سیر سیاه برای مو

چرا باید سرم سیر سیاه لاکچری کوین را استفاده کنیم؟

خواص سرم سیر سیاه لاکچری کوین برای مو

تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد می توان از  (سیر سیاه) برای تقویت فولیکول های مو و از بین بردن باکتری ها و قارچ ها استفاده کرد.

روغن سیر سیاه برای مو

نحوه استفاده از سرم سیر سیاه برای مو به صورت استفاده از پیاز به مو و از طریق ترکیبی با روغن یا شامپو.

ویژگی های روغن سیر سیاه بیز برای درمان ریزش مو

درمان های خانگی برای ریزش مو است که شما می توانید به درخواست برای نیمی از یک حبه گارلیک به موهای خود را هر شب قبل از رفتن به رختخواب تا حدی و فشار گارلیک برای جذب با سر خود را و با ماساژ دهنده خود را پس از یک ساعت با روغن زیتون و سپس پوشش سر خود را با یک کلاه پلاستیکی حتما برای شستن سر خود را با شامپو روز بعد وجود دارد.

سرم سیر سیاه لاکچری کوین بیز

ویژگی های سرم سیر سیاه لاکچری کوین به سیاه شدن مو

به گفته کارشناسان و پزشکان طب سنتی سفید کردن موها همیشه نشانه پیری نیست اما عوامل زیادی در این امر نقش دارند.

یکی از مهمترین عوامل کمبود ویتامین ها-12-ژنتیک-از دست دادن خون-اختلال عملکرد غده تیرویید و همچنین سیگار کشیدن است که اثر بسیار مهمی بر سفید شدن موهای فرد دارد.

در بعضی موارد یکی از مهمترین موارد سفید شدن مو به دلیل وراثت و ژنتیک این است که این فرد قادر به مقابله با این موضوع نیست زیرا بعد از مدتی توپ به سرعت به رنگ قبلی خود برمی گردد.

اما اگر عوامل دیگر است با توجه به سفید کننده مو گاهی اوقات این را می توان با ساخت یک سری از تغییرات در رژیم غذایی برای رسیدگی به سفید کننده مو و حتی جلوگیری از سفید شدن مو انجام می شود.

ویژگی های سرم سیر سیاه لاکچری کوین برای موهای سیاه

همانطور که می دانید, گارلیک , بسیاری از ویژگی های برای بیماری ها و بیماری های مختلف. ما می خواهیم در مورد چندین مورد از مهمترین ویژگی های این گیاه بسیار مفید برای شما عزیزان به شما بگوییم.

سیر برای ویژگی های موهای سیاه یکی از مهمترین ویژگی های این گیاه مفید است زیرا سفید شدن مو امروزه به یکی از مهمترین مشکلات فردی هر فرد تبدیل شده است.

ویژگی های گارلیک در موهای سیاه و جلوگیری از سفید شدن ارگنه ها به دلیل وجود مواد ارگنتی اکسیدان در این گیاه دارویی که توانسته است از سفید شدن مو و کند شدن روند سفید شدن مو جلوگیری کند.

تفاوت گارلیک سیاه و سیر سفید (سیر خام)

مهمترین مزیت این است که بوی بد گارلیک از بین می رود و طعم شیرین و دلپذیری پیدا می کند.
در واقع خوردن سیر سیاه بسیار راحت تر و دلپذیرتر از خوردن گارلیک تازه یا خام است. گارلیک سیاه دارای طعم شیرین و ساختار جویدن و بدون بو است.

مقایسه مواد موجود در گارلیک سیاه با سیر سفید (خام) ()

ماده

مقدار در هر گرم گارلیک

مقدار در گارلیک سیاه

شکر محلول در آب

۴۵۰ میلی گرم

۱.۸۸ تا ۷.۹۱ برابر افزایش می یابد

پلی فنول

۱۳.۹۱ میلی گرم

۴.۱۹ برابر افزایش می یابد

فلاونوئید

۳.۲۲ میلی گرم

۴.۷۷ برابر افزایش می یابد

آمادوری و هینز

۱۰ میکرو گرم

۴۰ تا ۱۰۰ برابر افزایش می یابد

فروکتان

۵۸۰ میلی گرم

۰.۱۵ تا ۰.۰۱ برابر کاهش می یابد

لوسین

۵۸.۶۲ میلی گرم

۱.۰۶ برابر افزایش می یابد

ایزولوسین

۵۰.۰۴ میلی گرم

۱.۶۷ برابر افزایش می یابد

سیستئین

۸۱.۰۶ میلی گرم

۰.۵۸ برابر کاهش می یابد

فنیل آلانین

۵۵.۶۴ میلی گرم

۲.۴۳ برابر افزایش می یابد

تیروزین

۴۴۹.۹۵ میلی گرم

۰.۱۸ برابر کاهش می یابد

از این جدول میتوان دریافت  

مواد مغذی و سایر اجزای مفید در هنگام فرینگ تبدیل گارلیک تازه را تغییر می دهند, افزایش می یابد!

پلی فنول ها بسیاری از خواص درمانی و تقویت سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.
بسیاری از تحقیقات خارجی تایید کرده اند که پلی فنول ها اثرات مفیدی بر پیشگیری از سرطان دارند درمان سرطان-پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی, کنترل نوع دیابت پیشگیری از چاقی و تقویت سیستم ایمنی بدن .

همچنین مطالعات دیگری نیز وجود دارد که روغن مورینگا برای حجم دهی دارای خواص مفید پلی فنول ها را برای سلامت قلب و عروق تایید می کند.متابولیسم بدن پیشگیری از سرطان جوان سازی پوست.

همه این ویژگی های مفید در پلی فنول ها که گارلیک یکی از منابع غنی پلی فنول ها و ۴ تا ۵ در برابر پلی فنول های گارلیک سفید است!

در هر ۱۰۰ گرم گارلیک سیاه، تقریبا ۳۴ گرم آب، ۱۴ گرم پروتئین و ۵۳ گرم کربوهیدرات (شامل ۲۰ گرم فیبر و ۲۷ گرم شکر و ۶ گرم سایر کربوهیدرات ها) وجود دارد.

مقایسه ارزش غذایی سیر تازه و سیر سیاه (۱۰۰ گرم)

ماده

سیر

سیر سیاه

آب

۶۰

۳۴

پروتئین

۶

۱۴

چربی

۰.۵

۰.۵

کربوهیدرات (شامل فیبر)

۲۸

۵۳

شکر

۲۵

۲۷

فیبر

۲

۲۰

خاکستر

۱.۵

۲.۳

کالری

۱۵۰

۲۲۰

علاوه بر موادی که ذکر شد، روغن رزماری برای صورت دارای ویتامین C، ویتامین های B شامل B1، B2، B3 و B6، اسید فولیک (ویتامین B9)، کلسیم، منگنز، منیزیم، فسفر، روی و آهن است.

یک حبه سیر تازه درشت تقریبا ۶ گرم است. یک حبه سیر سیاه درشت تقریبا ۳ گرم است.

خواص سرم سیر سیاه لاکچری کوین

سرم سیر سیاه لاکچری کوین چگونه به کاهش سلولیت کمک می کند؟
سرم سیر سیاه لاکچری کوین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با بهبود گردش خون، کاهش التهاب و صاف کردن ظاهر فرورفته پوست، به مبارزه با سلولیت کمک می کند.

آیا می توانم از روغن سیاه دانه برای صورتم استفاده کنم؟
بله، روغن سیاه دانه هم برای صورت و هم برای بدن قابل استفاده است. برای بهبود رنگ پوست، کاهش لک و آبرسانی به پوست صورت مفید است.

آیا سرم سیر سیاه لاکچری کوین برای پوست های حساس مناسب است؟
بله، روغن سیاه دانه برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است. با این حال، همیشه توصیه می شود قبل از استفاده از آن در ناحیه بزرگ تری از پوست، یک تست پچ انجام دهید.

چند بار باید از سرم سیر سیاه لاکچری کوین استفاده کنم؟
می توانید روزانه از سرم سیر سیاه لاکچری کوین به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید. چند قطره را روی نواحی مورد نظر بمالید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روغن سیر سیاه برای مو" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روغن سیر سیاه برای مو"، کلیک کنید.