قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی

تاثیرات گانودرما بر زگیل تناسلی

یکی از تاثیرات قطعی قهوه قارچ گانودرما برای لاغری و زگیل تناسلی، در زمینه تقویت سیستم ایمنی بدن بیمار است. از روش های پیشگیری در ابتلا به انواع بیماری ها به ویژه بیماری های با منشا ویروسی، تنظیم و کنترل عملکرد سیستم ایمنی بدن است. پلی ساکاریدهای موجود در گانودرما دقیقا همان تاثیرات داروهای شیمیایی زگیل تناسلی را به صورت کاملا بیولوژیک و طبیعی ایجاد می کنند. همچنین گانودرما می تواند با تقویت اینترفرون ها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی

از طرفی گانودرما خواص ضد سرطانی دارد و می تواند از رشد سلولهای سرطانی جلوگیری کند. عصاره گانودرما با تنظیم و تقویت ماکروفاژها در بدن به طول عمر نرمال سلول ها کمک می کند. مصرف گانودرما علاوه بر کنترل و از بین بردن ویروس زگیل تناسلی در بدن، با ترمیم بافتهای جلدی به بهبود پوست در نواحی درگیر بیماری کمک می کند. روش های سوزاندن و فریز کردن شاید برای مدت کوتاهی زایده ها را از بین ببرند اما کاری برای از بین بردن ویروس ها در بدن از پیش نمی برند.

همانطور که برای مصرف داروهای شیمیایی دوز مصرف را در ساعت خاصی استفاده می کنید، باید در این مورد هم این موضوع رعایت شود. درمان زگیل با گانودرما قارچ گانودرما خواص بسیار زیادی از جمله جلوگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی دارد. بنابراین مصرف آن برای درمان زگیل تناسلی بدون شک بی تاثیر نخواهد بود. برخی از شرکت های داروسازی از این گیاه برای تولید داروهای درمانی نیز استفاده می کنند. اما پاسخ به این سوال که آیا این قارچ زگیل تناسلی را درمان می کند یا خیر، کار دشواری است. برای این که به این پرسش پاسخ قطعی بدهیم، به آزمایش ها و بررسی های بیشتری نیاز است.

بنابراین با توجه به تحقیقات انجام شده، شواهد کافی برای تاثیر درمانی قطعی این قارچ برای زگیل تناسلی نداریم. با این حال تحقیقات اولیه نشان می دهند که مصرف مخلوطی از این قارچ و برخی مواد دیگر می تواند باعث کاهش زمان برای بهبود زگیل شود. توجه داشته باشید که مهم ترین روش برای درمان زگیل تناسلی، تقویت سیستم ایمنی است. قارچ گانودرما با توجه به خواصی که دارد، باعث تقویت سیستم ایمنی می شود. همانطور که پیش تر اشاره شد، قارچ گانودرما که به اسم ریشی نیز شناخته می شود دارای خواص بسیار زیادی است. از مهم ترین خواص آن تقویت سیستم ایمنی و خواص ضدسرطانی است که در ادامه قصد داریم هر کدام را توضیح دهیم. گانودرما به خاطر خواص متعددش می تواند در درمان زگیل تناسلی بسیار موثر باشد.

به همین دلیل پس از مدتی دوباره زایده ها برمی گردند. ویروس زگیل تناسلی با مصرف قهوه ی گانودرما دکتر بیز به طور کامل در بدن از بین می رود. نحوه مصرف گانودرما در بهبود زگیل تناسلی برای درمان زگیل تناسلی و گرفتن نتیجه ی بهتر باید قارچ گانودرما درکنار قارچ شیتاکه مصرف شود. توجه کنید که در 15 روز ابتدای درمان باید 1 گرم از پودر قارچ گانودرما (1قاشق مرباخوری سرپر) و حدود 3 گرم از پودر قارچ شیتاکه (1 قاشق مرباخوری سرپر) مصرف شود. سپس میزان مصرف گانودرما را به 2 گرم ( 1قاشق غذاخوری سرپر) و شیتاکه را به 5-6 گرم (1قاشق غذاخوری سرپر) برسانید. این مقدار مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود.

اما برای آن که به طور قطع بتوان گفت این قارچ باعث درمان زگیل تناسلی می شود، آزمایش های بیشتری نیاز است. تقویت سیستم ایمنی بدن یکی از مهم ترین اثرات قارچ گانودرما این است که می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. در حالی که برخی از جزییات هنوز نامشخص هستند، مطالعات و آزمایش ها نشان داده اند که این قارچ می تواند بر روی ژن های گلبول های سفید، که بخش های حیاتی سیستم ایمنی بدن شما هستند، تاثیر بگذارد. علاوه بر این، برخی از اشکال گانودرما ممکن است مسیرهای التهابی در گلبول های سفید خون را تغییر دهند. تحقیقات روی بیماران سرطانی نشان داده است که برخی از مولکول های موجود در قارچ می توانند فعالیت نوعی گلبول سفید را نیز افزایش دهند.

اگرچه بیشتر فواید قارچ ریشی برای سیستم ایمنی در افراد بیمار دیده شده است، اما برخی شواهد نشان داده اند که این قارچ می تواند به افراد سالم نیز کمک کند. به طور کلی واضح است که این قارچ بر گلبول های سفید خون و عملکرد سیستم ایمنی تاثیر می گذارد. با این حال تحقیقات بیشتری برای تعیین میکی از شایع ترین و رایج ترین بیماری های مقاربتی زگیل تناسلی می باشد که امروزه به یکی از مشکلات همه گیر و مرسوم تبدیل شده است. باید توجه داشت زگیل تناسلی نه تنها یک برآمدگی و ضایعه پوستی ساده نیست که بتوان آن را با لیزر و کرایو درمان کرد. بلکه یک ویروس عفونی است که به سرعت رشد می کند و در برخی اوقات تبدیل به سرطان می شود.

در حال حاضر موثرترین شیوه برای درمان زگیل تناسلی استفاده از قارچهای دارویی است و هیچ درمان موثر دیگری برای عفونت HPV وجود ندارد. در این مقاله تاثیر قارچ های ترکی تیل، شیتاکه و گانودرما بر روی HPV و زگیل تناسلی را بررسی می کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.یزان فواید آن در افراد سالم و بیمار مورد نیاز است. ماهیت عملکردی و تاثیر گانودرما در درمان زگیل تناسلی هم به همین شکل است. یعنی قارچ گانودرما به مانند دو قارچ ترکی تیل و شیتاکه ضد ویروس قوی است و تقویت سیستم ایمنی و دفع ویروس HPV را به دنبال خواهند داشت.

البته همانطور که اشاره شد در کنار قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک ، ما مصرف قارچ شیتاکه و ترکی تیل را حتما توصیه میکنیم چراکه درمان زگیل تناسلی و دفع ویروس HPV را به شدت تسهیل می کنند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مکانیسم درمان با قارچ ها عمومی بوده و علیه تمام تایپ های کم خطر و پرخطر است. هر چه زودتر برای درمان و دفع ویروس اقدام شود، دوره درمانی کوتاه تری را شاهد خواهیم بود. تجربه نشان داده معمولا پس از یک دوره 30 الی 60 روزه از مصرف این قارچ ها دیگر عود بیماری نخواهید داشت و بعد از 3تا6ماه تثبیت قطع عود، ویروس به امید خدا دفع خواهد شد. (جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه 3 قارچ با ما در ارتباط باشید.)

همانطور که اشاره شد مکانیسم درمان با قارچ ها عمومی بوده و علیه تمام تایپ های کم خطر و پرخطر است. پس حتی اگر مبتلا به نوع پر خطر زگیل تناسلی هستید اصلا نگران نباشید. درمان زگیل تناسلی با قارچ های دارویی از جمله قارچ های شیتاکه، ماشمیکس، گانودرما، دم بوقلمون، شاه صدف، دکتر مهدیزاده، گانومیکس سلام آقای دکتر،شخصی هستم که دچار زگیل تناسلی شدم خیلی نگرانم و رنج میبرم از این بیماری به لطف خدا شماره ی شما رو پیدا کردم چند بار تماس گرفتم جواب ندادین شنیدم به پیامک ها پاسخ میدین خواستم راهنماییم کنید تا از دانش شما بهرمند بشم شاید به لطف شما از این بیماری رهایی پیدا کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی"، کلیک کنید.