همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی

در قالب رویداد صدرا انجام می شود؛

همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی

مسیول واحد تحقیق و توسعه یک شرکت تولیدی لبنی از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی ـ پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سیپکس، رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است که یک شرکت لبنی نیز در این رویداد حضور دارد.

مسیول واحد تحقیق و توسعه این شرکت لبنی در حاشیه این رویداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سیپکس با بیان اینکه 16 مجموعه پگاه در کشور فعال بوده که یک مجموعه در همدان مستقر است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت 6 گروه محصول باکیفیت را با دریافت پنج iso تولید می کند.

لیلا بخشی با بیان اینکه این شرکت سال گذشته موفق به کسب عنوان دانش بنیان نیز شد این مهم را تاییدی بر اهمیت ارتباط این صنعت با مراکز علمی و پژوهشی عنوان کرد.

از جذب دانشجویان کارورز در شرکت های تولیدی تا انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد همدان

وی از همکاری با دانشگاه ها به منظور انجام پایان نامه های ارشد و رساله دکتری به خصوص در رشته صنایع غذایی و حمایت از آثاری که منجر به حل مسایل می شوند؛ خبر داد.

مسیول واحد تحقیق و توسعه این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی ـ پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی در دست اقدام است از حضور دانشجویان به ویژه در رشته صنایع غذایی و بهداشت مواد غذایی به عنوان کارورز و همچنین جذب نیرو در این شرکت خبر داد و افزود: بازدید دانشجویان از شرکت پگاه نیز برای آشنایی با فعالیت ها نیز انجام می شود.

بخشی، بهره مندی از نظرات قشر موثر دانشجو و تخصص علمی دانشگاه برای ارتقای محصولات را مهم عنوان کرد و متذکر شد: شرکت در این همایش و در برنامه های بعدی هم حضور فعال خواهد داشت.

همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه