انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد

انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد

انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی یک انبار 2 طبقه نگهداری مواد غذایی در سه راه تهرانپارس خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری سیپکس، سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: ساعت 16:56 عصر امروز حادثه آتش سوزی گسترده در یک انبار موادغذایی و کاغذ در خیابان دماوند بعد از سه راه تهرانپارس به سامانه 125 اعلام و ماموران 6 ایستگاه به همراه چندین دستگاه تانکر آب هم از آتش نشانی و هم از شهرداری، نردبام هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که آتش سوزی در یک ساختمان 2 طبقه با سقف شیروانی رخ داده است. این محل به انبار نگهداری مواد غذایی بدل شده و مقداری هم کاغذ و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی های روغن در آن قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که صدای انفجار ناشی از اشتعال و انفجار مواد داخل قوطی ها و بشکه های موجود در انبار به گوش می رسید، افزود: در این شرایط آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه شعله های سرکش آتش از فواصل دور قابل مشاهده بود گفت: این حادثه بدون مصدومیت دقایقی قبل مهار شد و علت در دست بررسی است.

انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انبار مواد غذایی در تهرانپارس طعمه آتش شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه