ضبط 1336 حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر و 42 هزار لیترگازوییل در قشم

42 هزار لیترگازوییل قاچاق در قشم و هزار و 336 حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهراز سوی سازمان تعزیرات حکومتی ضبط شد.

ضبط ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر و ۴۲ هزار لیترگازوئیل در قشم

به گزارش سیپکس، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده تخلف قاچاق سوخت به میزان 42 هزار لیتر گازوییل به ارزش 14 میلیارد و 480 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قشم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت 26 میلیارد و 642 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش سوخت  محکوم کرد.

حسن پور گفت: در مجموع متهمان پرونده به پرداخت 53 میلیارد و 285 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دریابانی قشم این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

ضبط یک هزار و 336 حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر

 حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده قاچاق  یک هزار و 336 حلقه رینگ فولادی به ارزش 34 میلیارد و 640 میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با بررسی پرونده و با توجه به ارایه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط رینگ های کشف شده، متهم را به پرداخت 34 میلیارد و 640 میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالاهای کشف شده محکوم کرد. 

نجف زاده گفت: ماموران گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر این محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

پایان خبر سیپکس

ضبط 1336 حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر و 42 هزار لیترگازوییل در قشم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضبط 1336 حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر و 42 هزار لیترگازوییل در قشم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضبط 1336 حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر و 42 هزار لیترگازوییل در قشم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه