اقدامات آیت الله رییسی هوشمندانه و ماندگار بود

سیپکس/یزد فرماندار بهاباد با اشاره به این که سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و همراهانش، حادثه بسیار غم انگیزی بود که ملت ایران را داغدار کرد، گفت: نقش آفرینی های سید شهدای خدمت همواره هوشمندانه و ماندگار بود.

اقدامات آیت الله رئیسی هوشمندانه و ماندگار بود

«علیرضا تیموری» پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت دکتر سید ابراهیم رییسی و حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز که با حضور کارمندان دولت و اقشار مختلف مردم و مسیولان در گلزار شهدای بهاباد برگزار شد، اظهار کرد: این شهدای بزرگوار الگوی ماندگاری برای همه ما در برابر سختی ها و به لحاظ کار و تلاش و پیشرفت بودند.

وی افزود: نقش آفرینی های هوشمندانه و ماندگار وی در کسوت ریاست جمهوری، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، ریاست قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال زدنی از عالم و مبارزی خستگی ناپذیر است.

فرماندار خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی روحیه کار جمعی، هم اندیشی، نگاه کلان تمدنی و بین المللی داشت، ذوب در انقلاب اسلامی، امام، شهدا و ملت ایران بود و اهل مطالعه و دانش بود و ادعایی هم نداشت.

حجت الاسلام «علی اکبر ابراهیمی بشکانی» امام جمعه بهاباد نیز در این مراسم یاد وخاطره همه شهدا به ویژه سید شهدای خدمت، شهید سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را گرامی داشت و افزود: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد، باید اندیشه ها و راه و خط امام را پاس بداریم و برایش ارزش قایل شده و ادامه دهنده راه او باشیم.

وی تصریح کرد: این اتفاق برای ما ناگوار و سخت است ولی ملت ایران در طول عمر انقلاب، از این اتفاقات فراوان دیده و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است اما با اتکاء و امید به خدا، محکم تر از قبل به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد.

امام جمعه با بیان این که آیت الله رییسی خود را طلبه خدمتگزار برای مردم می دانست، گفت: رییس جمهور شهید، سرانجام نیز در حال خدمت رسانی و سرکشی به مناطق محروم به شهادت رسید.

مداحی و قرایت شعر در وصف رییس جمهور از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اقدامات آیت الله رییسی هوشمندانه و ماندگار بود

پایان خبر سیپکس

اقدامات آیت الله رییسی هوشمندانه و ماندگار بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقدامات آیت الله رییسی هوشمندانه و ماندگار بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقدامات آیت الله رییسی هوشمندانه و ماندگار بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه