لزوم واگذاری بخشی از زمین های واقع در سایت دانشگاه آزاد نراق/امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم

بهرامی تاکید کرد؛

لزوم واگذاری بخشی از زمین‌های واقع در سایت دانشگاه آزاد نراق امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بر لزوم واگذاری بخشی از زمین های واقع در سایت این دانشگاه تاکید کرد و گفت: امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سیپکس، علی سروری مجد قایم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسیولان استان مرکزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در این بازدید به تشریح جزییات سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و اقدامات انجام شده در این دانشگاه و تشریح آن بخش از تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت مسکن و شهرسازی درباره زمین های واقع در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پرداخت.

حمیدرضا بهرامی اضافه کرد: با توجه به شرایط مالی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق که امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را ندارد، درصورتی که بخشی از این زمین ها به صورت نقدی به استان های دیگر همچون قم واگذار شود، می توان حق سنوات تعدادی از کارکنان و اعضای هییت علمی را که هنوز به آنان پرداخت نشده را تسویه کرد.

وی با اشاره به تاسیس تعاونی مسکن کارکنان و استادان گفت: این طرح می تواند کمک قابل توجهی به سایر کارکنان و اعضای هییت علمی درباره مسکن باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق همچنین از مسیولان حاضر در جلسه درباره کمک به واحد نراق در راستای عملیاتی شدن سریع تر این طرح درخواست مساعدت کرد.

در این بازدید نظر مسیولان حاضر در جلسه با توجه به توضیحات ارایه شده و بازدید انجام شده همکاری و تسریع در جریان کار این تفاهم نامه بود.

لزوم واگذاری بخشی از زمین های واقع در سایت دانشگاه آزاد نراق/امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم واگذاری بخشی از زمین های واقع در سایت دانشگاه آزاد نراق/امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم واگذاری بخشی از زمین های واقع در سایت دانشگاه آزاد نراق/امکان پرداخت حق سنوات از قبل مانده را نداریم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه