بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

نمای دوربین فیلمبرداری سونی PXW-Z150

دوربین فیلمبرداری سونی سونی PXW-Z150 عملکرد باکیفیتی دارد و به دلیل بدنه جمع و جور و کوچکی که دارد، کار با آن آسان است. فیلمبرداری Z150 سنسور داره Exmor RS با قطعنامه UHD 4K لنزها ز سونی با زوم و زوم اپتیکال 12 برابری تصویر 18/24 بار در HD/4K است . این دوربین سونی می تواند فیلمبرداری کند 4K

در قالب XAVC 4:2:0 8 بیت و HD در قالب XAVC 4:2:2 10 بیت و همچنین در قالب MPEG2HD در 4:2:2 یا 4:2:0 در 8 بیت ها سوابق

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین فیلمبرداری لنز زوم یکپارچه و حلقه کنترل لنز برای فوکوس، عنبیه و زوم و ایجاد سایه روشن خارج از فوکوس است. لنز دوربین با کنترل می تواند کاملا اتوماتیک باشد. سروو باشد یا به صورت دستی استفاده شود Z150 پشتیبانی از ذخیره 6 عکس پروفایل و به اشتراک گذاری آنها. همچنین در حالت حرکت آهسته و سریع برای ضبط ویدیو با کیفیت HD از نرخ فریم متغیر از جمله 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و فیلم ها را با فرمت ها، نرخ فریم و کدک های مختلف ضبط می کند. همچنین از ضبط 100 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. XAVC LONG GOP در رکورد 4k UHD در حالی که 29.94 ص، HD در حالی که 59.94 ص

، MPEG در حالی که
59.94 ص و AVCHD 2.0 در حالی که 59.94 ص پشتیبانی می کند.

فیلم شما از طریق دو اسلات کارت حافظه SD ضبط می توانید انتخاب کنید که به طور همزمان روی هر دو کارت ضبط شود یا از حالت رله استفاده کنید که اگر ظرفیت کارت حافظه اول تکمیل شود، به طور خودکار به کارت دوم منتقل می شود. سایر ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی Z150 اتصالات وای فای و NFC خوب. PXW-Z15 دارای دو ورودی صدا 3 پین XLR خوب که از خط، میکروفون و میکروفون +48 ولت (فانتوم پاور) پشتیبانی می کند. می توانید از میکروفون داخلی نیز استفاده کنید PXW-Z150 برای ضبط صدا در حین عکسبرداری استفاده کنید.همچنین دارای قابلیت عکاسی در شب در شرایط کم نور و همچنین تاریخ/زمان و عملکرد است کد زمان است .


ویژگی های اصلی دوربین فیلمبرداری سونی Z150

  • سنسور 1 اینچی Exmor RS CMOS
  • UHD 4K حداکثر 30 پیکسل
  • HD حداکثر 120 پیکسل
  • لنزها ز سونی با زوم 12X نوری
  • 48X زوم دیجیتال
  • 18/24X بزرگنمایی تصویر را پاک کنید
  • فوکوس دستی دیجیتال
  • دارای دو پورت حافظه
  • وجود دارد Wi-Fi/NFC
  • ورودی صدا 2 X 3 پین XLR

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه