بررسی دوربین فیلمبرداری سونی CANON XF205

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی CANON XF205

دوربین فیلمبرداری سونی CANON XF205

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

معرفی دوربین فیلمبرداری Canon XF205

دوربین کانن XF205 یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای کامپکت با کارایی بالا است، سیستم آن با انواع عملیات سینما و پخش دیجیتال سازگار است، مناسب برای ایجاد تصاویر ورزشی، انواع برنامه های تلویزیونی، تبلیغاتی و درام، علاوه بر مستقل بودن برای برنامه های دولتی، آموزش، مراسم عروسی و سایر رویدادهای اجتماعی مناسب است.

این دوربین دارای لنز زوم اپتیکال 20 برابر است که دارای سه حلقه کنترل با سرعت های مختلف MP4 و MXFT، ضبط صدا دو کاناله و چهار کاناله و دارای وای فای برای اتصال به سایر دستگاه های مناسب برای تبادل اطلاعات می باشد.

این دوربین با زوم 20 برابری و قابلیت HD می تواند تصاویری با وضوح بالا در محدوده وسیع 26.8-576 میلی متر ثبت کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به هشت تیغه دیافراگمی دایره ای، سه حلقه کنترل فوکوس مجزا، پنج محور SuperRange دینامیک و یک دستگیره چرخشی جدید اشاره کرد. . که به دوربین اجازه می دهد هنگام عکاسی دوربین را در زاویه درست از بالا به پایین قرار دهد.

ضبط تصاویر با سرعت های مختلف: یک پورت HD-SDI که از نرخ فریم تا 30 فریم در ثانیه ضبط می کند و یک پورت 3G-SDI برای فیلم با سرعت 60 فریم در ثانیه. کنترل از راه دور دسترسی به شروع، توقف، زوم، فوکوس، تعادل رنگ سفید و غیره را فراهم می کند. برای کاربر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی CANON XF205" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی CANON XF205"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه