بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

معرفی دوربین فیلمبرداری سونی سونی FDR-AX53

دوربین سونی FDR-AX53 این یک دوربین فیلمبرداری هندی جمع و جور با اندازه کف دست است که با لنز زایس با زوم اپتیکال 20 برابر و سنسور تصویر با حساسیت بالا برای ضبط ویدیو ترکیب شده است. UHD 4K کیفیت بالایی دارد. حسگر تصویری EXMOR R CMOS با پشتیبانی از فیلمبرداری UHD 4K در 24 یا 30 فریم در ثانیه با استفاده از کدک XAVC S سونی از پیکسل‌هایی پشتیبانی می‌کند که تقریباً 1.6 برابر بزرگ‌تر از مدل قبلی هستند تا عملکرد بهتری در همه شرایط، به‌ویژه سناریوهای نور کم داشته باشند. دوربین فیلمبرداری سونی دارای فناوری تثبیت کننده تصویر است که به ضبط ویدیوهای صاف و پایدار در سراسر محدوده زوم کمک می کند و بهبودهایی شامل سرعت و دقت فوکوس خودکار بهبود یافته، میکروفون داخلی و ضبط است. 1080p با سرعت 120 فریم در ثانیه برای فیلم های با کیفیت بالا و حرکت اهسته خوب.

مشخصه دوربین فیلمبرداری سونی سونی FDR-AX53

  • ضبط با کیفیت UHD 4K p در حالی که 24/30 فریم بر ثانیه و عکاسی با کیفیت 16.6 مگاپیکسل
  • سنسور Exmor R CMOS
  • لنز Vario26.8 میلی متر Zeiss Vario Sonnar T
  • زوم اپتیکال 20 برابر و تصویر واضح 40 برابر
  • SteadyShot نور متعادل
  • با سرعت 120 فریم در ثانیه ضبط کنید
  • فوکوس خودکار هوشمند سریع
  • صفحه نمایش لمسی رنگی EVF 3 اینچی / 0.24 اینچی
  • میکروفون برای صدای فراگیر 5.1 کانال
  • اتصالات WiFi و NFC

می توانید عکس های خود را با استفاده از صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی مشاهده کنید ال سی دی Xtra Fine به نزدیکترین 921000 نقطه یا OLED EVF 0.24 اینچ با وضوح 1555000نقطه نظارت

برای پخش خروجی صفحه نمایش بزرگ HDMI می توانید آن را از طریق کابل به تلویزیون خود وصل کنید. حتی می توانید بخشی از یک ویدیو یا تصویر 4K را انتخاب کنید صفحه را به صورت کیفی بازیابی کنید HD کامل من پر می کنم. برای افزایش ارتباطات و کنترل از راه دور، وای فای و NFC فعال شده. این به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند یا تبلت خود برای کنترل دوربین فیلمبرداری و انتقال بی سیم فایل ها به دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.


دوربین فیلمبرداری سونی سونی FDR-AX53 به برای طیف وسیعی از کاربران در نظر گرفته شده است. دارای طیف گسترده ای از گزینه های صوتی و تصویری خودکار است.

باتری لیتیوم یون قابل شارژ برای روشنایی دوربین فیلمبرداری با آداپتور ACکابل میکرو HDMI و کابل میکرو یو اس بی نیز قرار داده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه