بررسی سونی Sony HDR-PJ710V

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی سونی Sony HDR-PJ710V

سونی Sony HDR-PJ710V

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.
.
معرفی دوربین فیلمبرداری SONY HDR-CXPJ710
PJ710v دارای سنسور تصویر و لنز قوی است. سنسور تصویر در این دوربین 1/2.88 اینچ است CMOS دارای نور پس زمینه و لنز آن نیز می تواند 10 برابر حداقل نسبت کانونی زوم کند f/1.8 علاوه بر این، میدان دید این لنز در حالت واید بسیار گسترده است و حداقل فاصله کانونی 26 میلی متر را ارائه می دهد که بسیار عالی است. لنز این دوربین مشابه لنز مدل قبلی است CX700v متفاوت است در حال حاضر این نام تجاری از لنز زایس و این در حالی است که مدل قبلی دارای لنز است ز سونی بود البته مشخصات این دو یکی است و احتمالا فقط تغییراتی در کیفیت آنها رخ داده است.
صفحه نمایش این دوربین از نوع 3 اینچی با وضوح فوق العاده 921000 پیکسل است. این صفحه نمایش می تواند تا 270 درجه بچرخد. این دوربین چشمی الکترونیکی ندارد. در عوض می توانید مدل سازی کنید PJ760v به سراغ دوربینی بروید که مشخصات بسیار مشابهی با این دوربین دارد، اما منظره یاب الکترونیکی نیز دارد. در عین حال باید 96 گیگابایت حافظه داخلی به آن اضافه کنید. از نظر پورت ها و اتصالات، این دوربین کاملاً غنی است. تا بتوان آن را انتقال داد USBجک 3.5 میلی متری هدفون، میکروفون و پورت AV روی آن یافت شد. درب بدنه کشویی نیز تعبیه شده است که با جابجایی آن به کناره می توانید پورت ها را مشاهده کنید HDMIبندر USB و ما تبدیل به اسلات کارت حافظه می شویم. همچنین یک در در بالای دوربین تعبیه شده است که می توان آن را برای دسترسی به کفشک تجهیزات خارجی باز کرد.
همراه با این دوربین یک باتری لیتیوم یونی NP-FV50 همچنین شامل آن است که به پشت دوربین متصل می شود. خوشبختانه محفظه باتری این دوربین باز است، بنابراین می توانید از باتری های بزرگتر و قدرتمندتر مانند FV70 و FV100 روی آن استفاده کنید. در تستی که با باتری ارائه شده به همراه این دوربین انجام دادیم، این دوربین توانست کمتر از ۲ ساعت با کیفیت کامل فیلمبرداری کند که نسبتا خوب است. در داخل این دوربین 32 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است که برای 2 ساعت فیلمبرداری با بالاترین کیفیت کافی است. اگر قصد دارید زمان بیشتری را برای ضبط ویدیو اختصاص دهید، می توانید از کارت حافظه خارجی استفاده کنید.
واقعاً انتظار نداشتیم سونی بتواند کیفیت عکسبرداری را در این مدل نسبت به مدل قبلی بهبود بخشد. تقریباً تمام این عملکرد خوب در شرایط تیراندازی ضعیف به دست آمد. بدیهی است که فیلم های این دوربین دارای نویز کمتر، حساسیت بیشتر به نور و رنگ های تندتر هستند. فیلم ها را به صورت فشرده ضبط کنید AVCHD 2.0 برای اطمینان از کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. این در کیفیت تا 1080p/60p Full HD اگر آن را با هم ترکیب کنیم، نتیجه واقعا منحصر به فرد خواهد بود. همانطور که گفتیم در سیستم تثبیت کننده اپتیکال این دوربین نسبت به مدل های قبلی پیشرفت چشمگیری مشاهده شده است. البته این پیشرفت در تمامی مدل های سونی از سال 2012 به بعد قابل مشاهده است، این سیستم در تست های انجام شده می تواند تا 85 درصد لرزش دست شما را جبران کند و در سطح بهترین دوربین ها مانند پاناسونیک X900M قرار گیرد این دوربین از نظر کنترل بسیار غنی است. برای انجام فوکوس خودکار می توانید از پیچ فوکوس دستی زیر لنز استفاده کنید. البته ما همیشه حلقه دور لنز را بیشتر دوست داریم. همچنین می توانید نوردهی را به صورت دستی تنظیم کنید. در مورد پروژکتور نیز باید گفت که عملکرد آن مشابه است PJ760v و نسبت به مدل قبلی پیشرفت چندانی نکرده است. در هر صورت، طبق ادعای سونی، تصویر را می توان روی دیواری تا اندازه 100 اینچ نمایش داد. به طور کلی همانطور که گفتیم PJ710v این یک پیشرفت بزرگ نسبت به مدل های قبلی است. این پیشرفت ابتدا در کیفیت فیلمبرداری و سپس در تثبیت تصویر رخ داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سونی Sony HDR-PJ710V" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سونی Sony HDR-PJ710V"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه