بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ600

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ600

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ600

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.
معرفی دوربین فیلمبرداری سونی HDR-PJ600
دوربین فیلمبرداری PJ600 سونی یکی از این دوربین‌هاست که مجهز به پروژکتور داخلی است. در گذشته پروژکتور داخلی این دوربین ها معمولاً کیفیت بالایی نداشت و معمولاً باید نور اتاق را کمی کم می کرد تا بتوانید تصویری واضح ببینید. اما PJ600 این یک دوربین فیلمبرداری کاملاً پیشرفته است که علاوه بر یک پروژکتور بسیار خوب، کیفیت فیلمبرداری بالایی نیز ارائه می دهد. PJ600 قابلیت فیلمبرداری دارد فول اچ دی و به دلیل استفاده از سنسور تصویر نسبتا بزرگ 1/4 اینچی می تواند عکس های 24 مگاپیکسلی نیز تولید کند که فوق العاده است. صدا نیز در کانال های Dolby Digital 5.1 با کیفیت بسیار بالا ضبط می شود. همانطور که گفتیم، تصاویر را می توان در یک هارد دیسک داخلی 220 گیگابایتی ذخیره کرد.
سونی در این دوربین از یکی از بهترین برندهای لنز خود یعنی لنزهای سری استفاده می کند ز از Optically استفاده کرده است، این لنز کیفیت بسیار بالایی دارد و علاوه بر امکان زوم اپتیکال 12 برابر، لرزشگیر اپتیکال نیز دارد. شوت ثابت همچنین حداقل نسبت کانونی را ارائه می دهد f/1.8-3.4 این دوربین را برای عکاسی در شرایط کم نور ایده آل می کند. این تکنولوژی دوربین iAuto از فیلمبرداری خودکار استفاده می کند که به صورت خودکار هوشمند است و باعث می شود دوربین به طور خودکار نوع صحنه را تشخیص دهد و نوردهی و سایر تنظیمات را بر اساس آن تنظیم کند.
به طور کلی همانطور که گفتیم PJ600 این یکی از بهترین دوربین های مجهز به پروژکتور است که تا به حال دیده ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ600" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ600"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه