بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR NX1 HD

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR NX1 HD

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR NX1 HD

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

بررسی دوربین سونی HXR NX1 HD

اگر می خواهید فیلمبرداری حرفه ای را شروع کنید و به دنبال یک دوربین خوب هستید، قطعا دوربین سونی سونی HXR NX1 HD این یکی از بهترین گزینه هاست. این دوربین مفید دوربینی است که هر فیلمبردار حرفه ای باید تجربه کار با آن را داشته باشد. حتی با یک بار کار با این دوربین تفاوت را احساس خواهید کرد و این تفاوت در کار شما نیز صدق می کند.




  • طراحی بدنه و صفحه نمایش


دوربین سونی HXR NX1 HD این صفحه نمایش 3.5 اینچی دارد که به اندازه کافی بزرگ است دقیق و واضح برای اپراتور. وضوح این صفحه نمایش 1920×1080 اینها می توانند ویدیوها باشند HD برای ارائه کاربر عالی است. از آنجایی که صفحه نمایش این دوربین در سمت چپ قرار دارد، فرآیند عکسبرداری آسان تر و راحت تر شده است. این دوربین فیلمبرداری حرفه ای ابعاد بسیار کوچک و متعادلی دارد و ابعاد آن به شرح زیر است: 174.5×187.5×342 میلی متر وزن کل این دوربین با لنز، کاپوت، چشمی، قاب چشمی و باتری حدود 2.51 کیلوگرم است.


  • سیستم لنز


دوربین سونی سونی HXR NX1 HD از سنسور Exmor 3CMOS با اندازه 1/2.8 اینچ وجود دارد. فاصله کانونی لنز این دوربین 4.1-82.0 این میلی متر است و محدوده دیافراگم آن f/1.6-f/3.4 حداکثر سرعت شاتر این دوربین است 1/10000 و حداقل سرعت شاتر آن 1/4 ثانیه است. حساسیت استثنایی دوربین به نور کم به اپراتور این امکان را می دهد که بدون نگرانی از شرایط محیطی، با خیال راحت عکاسی کند. فیلمبردار می تواند از سرعت کم و کیفیت بالا استفاده کند فول اچ دی گرفتن عالی





  • وضوح و بزرگنمایی


دوربین فیلمبرداری سونی سونی HXR NX1 HD دارای زوم اپتیکال 15 برابر و زوم دیجیتال 30 برابر است. رزولوشن ضبط این دوربین Full HD است 1920×1080 . این میزان زوم در کنار وضوح بالای این دوربین، آن را به دوربینی ایده آل برای فیلمبرداری تبدیل کرده است.با این دوربین فیلمبرداری می توانید هیجان صحنه و ضبط همزمان آن را درک و تجربه کنید. این دوربین قابلیت پذیرش دو کارت حافظه را دارد تا اپراتور با حافظه دوربین راحت باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR NX1 HD" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR NX1 HD"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه