بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX220

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX220

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX220

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.


بررسی دوربین های ویدئویی
سونی HDR-CX220

دوربین فیلمبرداری سونی سونی HDR-CX220 این یک دوربین فیلمبرداری خانگی است که دارای حافظه داخلی است و با نصب کارت حافظه جانبی می توان این حافظه داخلی را ارتقا داد. این دوربین می تواند فرمت کند AVCHD با کیفیت فول اچ دی

فیلمبرداری کنید این دوربین به سنسور CMOS Exmore R این دوربین دارای رزولوشن 8.9 مگاپیکسل است. لنز واید با قابلیت زوم 27 برابر و لرزشگیر الکترونیکی تصویر از دیگر ویژگی های این دوربین است. صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح 230000 نقطه از دیگر ویژگی های این دوربین است.




  • طراحی بدنه


دوربین سونی سونی HDR-CX220

بدنه ای کوچک و جمع و جور دارد که کار با آن بسیار ساده و آسان است. این دوربین رنگی موجود در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و نقره ای. از نظر ابعاد، طول این دوربین 57 میلی متر، عرض 52.5 میلی متر و عمق 117 میلی متر است. وزن این دوربین 178 گرم بدون باتری و کارت حافظه است.





  • ویژگی ها و قابلیت ها


دوربین سونی سونی HDR-CX220

مانند سایر دوربین های این سری CX این دوربینی است که بسیار مقرون به صرفه است و مخصوصا برای کسانی که می خواهند به راحتی و بدون اتلاف وقت عکاسی کنند مناسب است.


اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به ویژگی های اصلی این دوربین داشته باشیم، ابتدا باید به سنسور آن اشاره کنیم. این نوع سنسور
CMOS اندازه آن 1.5 اینچ و وضوح واقعی آن است 2390 در حالی که 2290 مگاپیکسل این دوربین مجهز به لنز کارل زایس است Vario-Tessar با دیافراگم 35 میلی متر و برد 29.8 در حالی که 953.6 میلی متر و بزرگنمایی 27 برابر است. این زوم 27 برابری عکاسی از سوژه های دور را بسیار لذت بخش می کند. علاوه بر این، این زوم را می توان تا زوم اپتیکال 32 برابر ارتقا داد و زوم دیجیتال آن 320 برابر است. با این حساب می توان از نزدیک ترین اجسام تا دورترین چشم اندازها به راحتی و با کیفیت خوب عکسبرداری کرد.



وجود لرزشگیر در این دوربین که از لرزش و لرزش بیش از حد دوربین جلوگیری می کند، تصویر و فیلم نهایی را بسیار پایدار، شفاف و شفاف می کند. تنها نکته این است که این تثبیت کننده دوربین الکترونیکی است و اپتیکال نیست که عملکرد این تثبیت کننده را مفید می کند، البته نه چندان چشمگیر و خیره کننده. پردازنده این دوربین نیز از نوع خود است BIONZ حتی هنگام ضبط اجسام متحرک کیفیت خوبی دارد.


از دیگر ویژگی های دوربین سونی است سونی HDR-CX220 لازم به ذکر است که دارای سنسور تشخیص چهره است که به طور خودکار چهره ها را در هر صحنه تشخیص داده و تنظیمات لازم را بر اساس آن انجام می دهد. این دوربین همچنین دارای شاتر لبخند است که هنگام لبخند زدن سوژه عکس می گیرد.



کیفیت فیلمبرداری این دوربین فول اچ دی کیفیت ضبط دو فرمت استریو AVCHD و MP4 این فرمت دوم آپلود و انتشار عکس و فیلم در اینترنت را بسیار ساده و آسان می کند. همچنین فرمت کنید مترقی همچنین موجود در این دوربین این است که به کاربر اجازه می دهد تا با سرعت 50 فریم بر ثانیه عکاسی کند. این امر به ویژه هنگام عکسبرداری از رویدادهای ورزشی مفید است.


عکس ها و فیلم های ضبط شده مستقیماً در کارت حافظه دوربین ذخیره می شوند. لازم به ذکر است که این دوربین از کارت های حافظه زیر پشتیبانی می کند: مموری استیک ، Memory Stick Pro Duo ، SD ، SDHC و SDXC .




از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به فوکوس خودکار و صدای دالبی دیجیتال اشاره کرد. اقلام همراه این دوربین شامل یک آداپتور می باشد AC باتری، کابل USB کابل HDMI و نرم افزار ویرایش صفحه اصلی PlayMemories .


  • نتیجه گیری


دوربین سونی سونی HDR-CX220
این یک دوربین کوچک و مقرون به صرفه است که نسبت به قیمتش ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجهی دارد. کیفیت عکس و فیلم این دوربین به طور کلی خوب و استاندارد است ضمن اینکه زوم آن نیز کافی است و می تواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد. تنها نکته قابل توجه همانطور که در بالا ذکر شد تثبیت کننده الکتریکی است که می توانست اپتیکال باشد تا عملکرد بهتری داشته باشد.




آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX220" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX220"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه