بررسی جی وی سی JVC GZ-V505

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی جی وی سی JVC GZ-V505

جی وی سی JVC GZ-V505

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.
.
بررسی هندیکام JVC GZ-V505
دوربین فیلمبرداری GZ-V505 دوربین کامپکت فول اچ دی در قلب این سنسور فوق العاده حساس است CMOS لنز واید 32.8 میلی‌متری با حداقل F1.2 سنسور گنجانده شده است CMOS عملکرد فوق العاده حساسی را در شرایط نور کم نشان خواهد داد و مسئولیت تصاویر روشن با وضوح کامل را بر عهده دارد، GVC دوربین را به لرزشگیر اپتیکال مجهز کرده است که در هنگام عکاسی به طور خودکار با دست آن را خنثی می کند و قطعا از ثبت نتایج نهایی لذت خواهید برد.

ویژگی های کلیدی:
· سنسور CMOS 3.32 مگاپیکسل 4.1/1 اینچ
· زوم پویا 18 برابر (وضوح بالازوم پویا 27 برابر (تعریف استانداردزوم دیجیتال 200 برابر
· اسلات کارت حافظه برای افزودن کارت حافظه SDXC/SDHC/SD
· قالب AVCHDو تعریف استاندارد دوگانه
· طراحی فشرده آلومینیومی
· تکنولوژی سوپر لولوکس با لنز بسیار روشن F1.2 و سنسور CMOS
· تثبیت کننده تصویر اپتیکال پیشرفته
· چراغ اتوماتیک)ایلومی خودکار. نور)
· سیستم به صورت خودکار باهوش خودکار هوشمند
· ضبط خودکار ثبت خودکار
· مایک زوم
· تشخیص چهره
· جلوه های انیمیشن
· تکنولوژی K2 برای کیفیت صدای بالا
· مد بی صدا
· کابل HDMI
· به سرعت و به راحتی داده ها را در YouTube و Facebook آپلود کنید
· صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 920 هزار

فلاش اتوماتیک (Auto IIIumi. Light):

با روشن کردن خودکار فلاش پرقدرت، کاربر می تواند عکس های عالی و واضحی را حتی در شرایط کم نور ارائه دهد.
تنظیم خودکار روشنایی و شفافیت صفحه نمایش:

این دوربین به طور خودکار روشنایی و شفافیت صفحه را برای مشاهده آسان در داخل و خارج از خانه تنظیم می کند.
نمایش :

این دوربین به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی با لمس و بالا و پایین بردن انگشتان خود بر روی نوار کنار صفحه، کلیپ تصویر مورد نظر را برای مشاهده یا ویرایش انتخاب کند. صفحه نمایش عریض 3 اینچی که قابلیت چرخش دارد، وضوح بالایی دارد. این نمایشگر با ارائه کیفیت بالا در فضای باز و نمایش تصویر ایجاد شده در هنگام عکسبرداری، کاربر را تسهیل می کند..
تکنولوژی سوپر لولوکس
عکاسی در شرایط کم نور یکی از عوامل اصلی کیفیت عکسبرداری است LoLuxEverio مدل جدید بالاترین حساسیت را در نور کم تضمین می کند و کیفیت تصویر عالی را در شب ارائه می دهد. با چنین فناوری، فرقی نمی‌کند که در داخل یا خارج از خانه عکاسی کنید، زیرا GZ-E10 در هر شرایط نوری قادر به ایجاد تصاویر و فیلم های با کیفیت و زیبا خواهد بود.
مد خودکار

قطعا حالت خودکار این دوربین بیشتر از هر دوربین دیگری استحالت دیگری کارآمدتر است و بیشتر توسط همه کاربران استفاده خواهد شدآنها می توانند از این مد استفاده کنند، اما معمولا سازندگان این مدآنها فقط برای آماتورها و کاربران بی تجربه در نظر گرفته شده اند تا آن را فعال کنندکافی است دوربین خود را در این حالت قرار دهید تا دوربین شما تبدیل شودربات تمام اتوماتیک و با توجه به شرایط صحنه، نور و تشخیص چهره خواهد بوداین بهترین تنظیمات را برای بهترین عکس ارائه می دهد.
فیلمبرداری روشنایی Full HD + F1.2

میشه گفت لنز F1.2 روشنایی آن تقریباً دو برابر سایر لنزهای دوربین معمولی است و حتی در محیط های کم نور نتایج منحصر به فردی را در ترکیب با سنسور به جا می گذارد. CMOS و تکنولوژی فالکونبرید دلیل فیلم های Full HD در اندازه 1920×1080 و هرگز چنین ترکیبی را در گوشی‌های هوشمند یا دوربین‌های رده پایین نخواهید دید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی جی وی سی JVC GZ-V505" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی جی وی سی JVC GZ-V505"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه