بررسی جی وی سی JVC GZ-MG330

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی جی وی سی JVC GZ-MG330

جی وی سی JVC GZ-MG330

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.

معرفی هندیکام JVC GZ-MG330
دوربین فیلمبرداری GZ-MG330 با ویژگی های کارآمد، هارد داخلی و قیمت زیر 300 پوند، یکی از موفق ترین دوربین های فیلمبرداری در سال 2008 به حساب می آمد. اما در سال 2009، با دوربینی جایگزین شد که کاملا جیبی است و امکانات بیشتری دارد، این چیزی است که JVC به آن گفته است. آن را GZ-HD300 اگر بخواهیم به ویژگی های فیزیکی این دوربین اشاره کنیم باید این را بگوییم HD300 در مقایسه با MG330 تنها 10 گرم سنگین‌تر است و 1 میلی‌متر به عرض آن اضافه شده است، اما همچنان دارای اندازه جیبی است که حمل آن بسیار آسان است. HD300 این دوربین در رنگ های مختلف مانند قرمز، مشکی و آبی در دسترس خواهد بود، بنابراین می توانید با توجه به سلیقه خود دوربین عالی را انتخاب کنید.
سنسور HD300 از سه سنسور CCD تبدیل به یک سنسور CMOS دارای 3.05 مگاپیکسل و در بدنه جمع و جور خود یک سنسور فوق العاده در نظر گرفته شده است که امکان عکاسی را فراهم می کند 1920×1080در حین ضبط ویدیو، ضبط ویدیو را روی یک هارد دیسک با فرمت 60 گیگابایت فراهم می کند AVCHD این کار را انجام می دهد، اما متأسفانه، برخلاف دو مدل قبلی، GVC فاقد برخی ویژگی های مشتری پسند است HD300 به عنوان مثال در بدنه ظریف و شیک دوربین، کفشی برای اتصال لوازم جانبی مانند هدفون و میکروفون وجود ندارد، دوربین از هر حالت دیگری کارآمدتر است و بیشتر مورد استفاده همه کاربران قرار خواهد گرفت، اما معمولا سازندگان این حالت را طراحی می کنند. برای علاقه مندان و کاربران بی تجربه و برای فعال کردن آن فقط کافی است در این حالت آن را روشن کنید دوربین شما به یک ربات تمام اتوماتیک تبدیل می شود و بسته به شرایط صحنه، نور و تشخیص چهره، بهترین تنظیمات را برای بهترین ها ارائه می دهد. عکسبرداری علاوه بر زوم اپتیکال 20 برابر شما می توانید به سوژه خود نزدیک شوید و علیرغم تثبیت کننده تصویر دیجیتال، بدون از دست دادن کیفیت ویدیوی خود به عکاسی ادامه دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی جی وی سی JVC GZ-MG330" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی جی وی سی JVC GZ-MG330"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه