بررسی جی وی سی JVC GZ-HD320

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی جی وی سی JVC GZ-HD320

جی وی سی JVC GZ-HD320

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.

معرفی دوربین فیلمبرداری JVC GZ-HD320
هارد دیسک هندی کمPALGZ-HD320 از قابلیت عکاسی در ابعاد 1920×1080 سرعت 60 فریم بر ثانیه و قابلیت پشتیبانی از حافظه ها را دارد HDD یا microSD/SDHC حداکثر 120 گیگابایت است و بر اساس سنسور 1/4.1 اینچی 3.05 مگاپیکسلی است. CMOS پردازنده جنسا و موتور HD Gigabrid لنز گنجانده شده است KONICA MINOLTA HD و ال سی دی عریض 2.7 اینچی آن تاثیر زیادی در قاب بندی و ضبط ویدیوها دارد HD آنها البته یک مود خواهند داشت AVCHD UXP با مناسک 24 مگابیت بر ثانیه جی زی HD320 فراموش نکنیم که وظیفه ثبت تصاویر روشن با کوچکترین جزئیات را بر عهده دارد. ممکن است بخواهید هنگام عکاسی چندین عکس بگیرید، پس نگران نداشتن وضوح نباشید 1920×1080 فناوری تشخیص چهره را آماده کرده و از آن لذت ببرید پس از ثبت و ضبط لحظات خاص زندگی خود، می توانید بلافاصله تصاویر و ویدیوهای خود را در شبکه های اجتماعی آپلود کنید. دوربین دارای دو دکمه مجزا می باشد. iTunes و یوتیوب این قابلیت آنلاین شدن و آپلود اطلاعات شما را تنها با یک کلیک دارد. HD320 می تواند باشد مستقیم به دی وی دی با استفاده از این ویژگی می توانید از دوربین خود برای نه ویدیوهای خود را به آن متصل و تبدیل کنید دی وی دی انجام دهید

می توانید تا 11 ساعت از فیلم های خود را در حافظه داخلی دوربین با بالاترین کیفیت ذخیره کنید 920 x 1080i ذخیره کنید و اگر به زمان بیشتری نیاز دارید، می توانید در حافظه ذخیره کنید microSD/SDHC همانطور که گفته شد لنز این دوربین از نوع KONICA MINOLTA HD این فقط برای ضبط فیلم است فول اچ دی طراحی شده است و می تواند تا 20 برابر دارای زوم است تا بتوانید راحت تر از مسافت دورتر از سوژه ها عکس بگیرید.HD320 دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی عریض است که تماشا و کادربندی تصاویر را بسیار لذت بخش می کند و البته قابل لمس بودن یکی دیگر از نکات مثبت دوربین است.
ویژگی ها:
· از کنترل از راه دور استفاده کنید
· برای دسترسی آسان ضربه بزنید iTunes
· برای آپلود داده ها ضربه بزنید یوتیوب
· پشتیبان گیری مستقیم از فایل ها به نه
· چراغ ایلومی خودکار برای ضبط در نور کم
مستقیم به دی وی دی
عملکرد نوری:
· سنسور: 1/4.1 اینچ 3.05 مگاپیکسل CMOS
· لنز KONICA MINOLTA H
· فاصله کانونی 2.9-58 میلی متر
· F/stop=1.9-3.2
· زوم اپتیکال 20 برابر
· اندازه فیلتر: 30.5 میلی متر
ضبط:
· سیستم PAL
· قالب MPEG4 AVC/H.264
· دو کانال دالبی دیجیتال
· پشتیبانی از 120 گیگابایت حافظه جانبی
· پشتیبانی از کارت حافظه microSD/SDHC
· 11 ساعت ضبط در حافظه داخلی و 50 ساعت در حافظه خارجی
نمایش:
· صفحه نمایش لمسی 2.7 اینچی بدون چشم
مشخصات دوربین:
· اسپیکر داخلی
· میکروفون داخلی
· چراغ قوه داخلی
ویژگی های فیزیکی دوربین:
· کابل HDMI
· خروج A/V
· کابل مینی USB
· سازگار با ویندوز XP و ویستا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی جی وی سی JVC GZ-HD320" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی جی وی سی JVC GZ-HD320"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه