بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ50

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ50

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ50

و تجربیات خودم از استفاده از این محصول را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

.
.
.
بررسی کنید سونی HDR-PJ50
در نگاه اول، تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد PJ50 و مدل قبلی یعنی PJ10 قابل مشاهده نیست. اما وقتی به جزئیات می رسیم، دلیل تفاوت قیمت زیاد است PJ50 ما آن را پیدا می کنیم. از نظر امکانات و تکنولوژی، PJ50 می توان آن را تا حد زیادی با دوربین های رده بالای سونی مانند CX560 در همان سطح قرار داده شده است. سونی بار دیگر دوربینی ساخته است که استفاده و نگهداری آن آسان است. با وجود هارد دیسک داخلی و پروژکتور، وزن دوربین به خوبی حفظ می شود – حدود 450 گرم. اندازه آن به قدری کوچک است که به راحتی در کف دست جای می گیرد. از نظر ارگونومی و ساخت، این دوربین بسیار عالی است زیرا تمام دکمه ها و کنترل های مهم در دست شماست و حتی می توانید دوربین را با یک دست کار کنید. این دوربین شباهت زیادی به دوربین دارد CX560 آن را بررسی کردیم. حتی جی پی اس فضای داخلی نیز وجود دارد. با استفاده از جی پی اس اطلاعات مکان دقیق ویدیویی که می گیرید همراه با آن ذخیره می شود.
این دوربین با سنسور تصویر بسیار با کیفیت عکس می گیرد Exmor R CMOS یا همان BSI-CMOS سوابق همچنین بر روی آن از لنز ز سونی استفاده شده که کیفیتی کاملا مثال زدنی دارد. فاصله کانونی این لنز در حالت واید 27 میلی متر است و میدان دید وسیعی را پوشش می دهد. این لنز دارای قابلیت زوم 12 برابری است که در حالت زاویه باز تا 17 برابر افزایش می یابد. این تا زمانی است که وضوح تصویر کاهش یابد. لنز پروژکتور نیز پشت درب صفحه نمایش قرار دارد. فقط آن را به سمت دیوار بگیرید و دکمه را فشار دهید تا روشن شود. تصویر پروژکتور بسیار روشن، واضح و عالی است و کنتراست بالایی دارد. می توانید اندازه آن را تا 60 اینچ افزایش دهید.
فیلمبرداری فول اچ دی با این دوربین و قابلیت فیلم برداری 60 بسیار استاندارد استص و 24 امص دارای واقعی است اگر قصد دارید با این دوربین عکس بگیرید، تصاویر با وضوح 7 مگاپیکسل ضبط می شوند. همچنین دارای یک سری حالت های عکاسی بسیار مفید است که به عنوان مثال عبارتند از ماشین هوشمند و شوت گلف آنها در حالت مد می شوند ماشین هوشمند یا خودکار هوشمند، می توانید دکمه را بدون نگرانی در مورد تنظیمات دوربین فشار دهید ضبط برای گرفتن بهترین ویدیوها با بالاترین کیفیت، آن را فشار داده و به سمت سوژه نشانه گیری کنید. به این ترتیب خود دوربین نوع صحنه، شرایط نور و سایر پارامترها را تشخیص می دهد و تنظیمات را روی بهترین حالت قرار می دهد تا فیلم ها با بالاترین کیفیت در نظر گرفته شوند. ج شوت گلف فیلم با سرعت بالایی نیز ضبط می شود، بنابراین می توانید صحنه های بسیار سریع را در حالت آهسته تماشا کنید.
کیفیت فیلم ها فول اچ دی زیباست و اگر فیلم های این دوربین را ببینید احتمالا متوجه می شوید که فیلم های ضبط شده توسط دوربین های دیگر بسیار ضعیف هستند. تثبیت کننده تصویر عکس پایدار نوری همچنین به شما کمک می کند که نگران خراب شدن ویدیوها در اثر لرزش نباشید، حتی اگر دستتان می لرزد. این سیستم به طور خودکار لرزش دست شما را جبران می کند. اما صدا نیز در صورت است Dolby Digital 5.1 ضبط می کند و خود دوربین دارای بلندگوهای استریو است که صدای ضبط شده را بسیار بلند و واضح پخش می کند. بنابراین اگر می‌خواهید فیلم‌ها را روی صفحه پروژکتور تماشا کنید، می‌توانید با بلندگوهای داخلی قدرتمند آن‌ها را به خوبی بشنوید. البته بندر HDMI برای اتصال دوربین به HDTV به هر حال همانطور که گفتیم وجود دارد PJ50 این یکی دیگر از دوربین های فیلمبرداری بسیار باکیفیت و مدرن سونی است که مجهز به پروژکتور داخلی برای نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ50" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ50"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه