راهنمای انتخاب پالت پیچ و مهره پلاستیکی

در انبارها و مغازه و فروشگاه ها یکی از چالش های اصلی نگهداری قطعات و وسایل بسیار کوچک از قبیل پیچ و مهره ها است. این قبیل اجناس بدون بسته بندی بوده و به همین دلیل نمی توان آنها را مستقیم در ردیف های قفسه قرار داد. جعبه پلاستیکی یا پالت پیچ و مهره پلاستیکی یکی از انتخاب های مناسب است که اقلام بسیار ریز و بدون بسته را می توان در آنها قرار داد و دسترسی آسانی دارند. اما پالت های پیچ و مهره دارای تنوع زیادی بوده و از نظر ساختار با هم فرق دارند. به همین دلیل باید در انتخاب آنها به فاکتورهای متعددی توجه کنید. در ادامه راهنمای انتخاب جعبه پلاستیکی انبار یا پالت پیچ و مهره ارائه می دهیم.

راهنمای انتخاب پالت پیچ و مهره پلاستیکی

توجه به نوع پالت پیچ و مهره

پالت های پیچ و مهره دارای انواع مختلفی بوده و در یک دسته بندی کلی در گروه های نوع B و C قرار می گیرند. این دو گروه از نظر ساختار با هم کمی متفاوت هستند.

چعبه پلاستیکی انبار B

از مهم ترین ویژگی های این نوع پالت می توان به قابلیت چیدمان به صورت پایه دار و بدون پایه بر روی هم اشاره کرد. علاوه براین در جداره های خارجی اینی پالت ها شیارهایی برای اتصال دو جعبه به هم ایجاد شده است. در نتیجه براحتی می توان به صورت کشویی این جعبه ها را از کنار به هم متصل و باز و بسته کرد.

برای چیدمان طبقاتی می توان بر اساس شرایط پالت را در حالت بدون پایه و پایه دار قرار داد. پایه های جعبه باعث ایجاد فاصله بین طبقات می شود و به همین دلیل به آسانی می توان آنها را باز و بسته کرد و به محتویات داخل جعبه دسترسی داشت.

از دیگر ویژگی های این نوع جعبه پلاستیکی انبار می توان به قابلیت چیدمان آنها به صورت ایستاده روی لور پانل اشاره کرد. در محیط هایی که فضای خالی در کف انبار یا مغازه وجود ندارد می توان لور پانل های فلزی را استفاده کرد. این سازه های فلزی دارای منافذ متعددی بوده و می توان جعبه را به آنها متصل کرد.

برای چیدمان بهتر و ایجاد نظم در انبار و دسترسی آسان به اقلام موجود در هر جعبه بر روی آنها جاکارتی نصب شده است. در جاکارتی می توان اطلاعات مورد نیاز را درج کرد.

جعبه پلاستیکی انبار C

یکی دیگر از انواع پالت پیچ و مهره مدل های C هستند که بدون پایه می توان آنها را بر روی هم قرار داد. علاوه بر چیدمان جعبه ها به صورت طبقاتی بر روی هم امکان اتصال آنها به لور پانل نیز وجود دارد.

انتخاب جعبه پلاستیکی انبار براساس ابعاد

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب این پالت ها می توان به ابعاد آنها اشاره کرد. این جعبه ها در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید می شود که براساس ابعاد اقلام مورد نظر می توان آنها را انتخاب کرد. از جمله ابعاد جعبه های پلاستیکی انبار سری B می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جعبه B1: ارتفاع ۷.۵ طول ۱۶ و عرض ۱۰.۵ سانتی متر

جعبه B2: ارتفاع ۱۲ طول ۲۴ عرض ۱۴.۵ سانتی متر

جعبه B3: ارتفاع ۱۳.۵ طول ۳۰.۵ و طول ۱۹ سانتی متر

جعبه B4: ارتفاع ۱۸.۵ طول ۳۸ و عرض ۲۳ سانتی متر

جعبه B5: ارتفاع ۱۸ طول ۴۵.۹ و عرض ۳۰ سانتی متر

جعبه B10: ارتفاع ۱۸ طول ۲۸ و عرض ۴۲ سانتی متر

جعبه های پلاستیکی C نیز دارای تنوع زیادی از نظر ابعاد و سایز هستند که رایج ترین آنها عبارتند از:

جعبه C20: ارتفاع ۱۳ طول ۲۴ و عرض ۱۵.۵سانتی متر

جعبه C30: ارتفاع ۱۵ طول ۳۴ و عرض ۲۲.۵ سانتی متر

جعبه C40: ارتفاع ۱۷.۵ طول ۴۰ و عرض ۲۵ سانتی متر

جعبه C50: ارتفاع ۲۰ طول ۴۹ و عرض ۲۹ سانتی متر

جنس پالت پیچ و مهره

جعبه های پیچ و مهره اغلب پلاستیکی هستند و از نظر ضخامت بدنه و کیفیت با هم تفاوت زیادی دارند. در محیط های صنعتی و فروشگاه ها که مقدار زیادی پیچ و مهره و اقلام ریز در این جعبه ها قرار می گیرد کیفیت پالت اهمیت زیادی دارد. چون نازک بودن جعبه ها باعث شکستگی و ترک بدنه آنها شده و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهند.

انتخاب جعبه پلاستیکی در رنگ های متنوع

یکی از راه های ایجاد نظم در فروشگاه و انبار چیدمان اقلام ریز مانند پیچ و مهره ها در جعبه های رنگی است. جعبه های پلاستیکی در رنگ های قرمز آبی و زرد تولید می شوند و می توان هر رنگ را به چیدمان نوع خاصی از کالاها اختصاص داد. البته برخی از تولیدکنندگان این محصولات از جمله بهین انبار امکان تولید جعبه در رنگ های سفارشی را فراهم کرده است. لذا می توان متناسب با نوع برند خود رنگ مورد نظر برای جعبه ها را در تیراژ بالا سفارش داد.

قیمت جعبه پلاستیکی

در کسب و کارهای بزرگ مدیریت هزینه ها اهمیت بسیار بالایی داشته و کوچکترین هزینه ها نباید نادیده گرفته شود. به همین دلیل باید به دنبال پالت هایی باشید که نه تنها از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارند بلکه قیمت آنها نیز پایین باشد. متاسفانه برخی از جعبه های موجود در بازار که با قیمت ارزانی عرضه می شوند بسیار نازک و بی کیفیت بوده و خیلی زود می شکنند.

برای خرید پالت پیچ و مهره ارزان یکی از بهترین راهکارها خرید از تولیدکننده و حذف واسطه ها است. علاوه براین هر اندازه تیراژ سفارش شما بالاتر باشد تولیدکننده تخفیف بیشتری ارائه داده و تاثیر چشمگیری بر قیمت نهایی محصول دارد.

تولید پالت پیچ و مهره پلاستیکی

برای دست یافتن به تمام مواردی که در متن اشاره شد انتخاب بهین انبار آرا یکی از بهترین راهکارها است. این مجموعه تولیدکننده انواع جعبه پلاستیکی در سایز و رنگ های متنوع بوده و از متریال باکیفیت و درجه یک استفاده می کند. طراحی این جعبه ها براساس استانداردهای روز دنیا انجام شده و تست های متعدد برای اطمینان از ماندگاری و مقاومت بالای آنها انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از سفارش و خرید پالت پیچ و مهره پلاستیکی می توانید نام بهین انبار آرا را در اینترنت جستجو و یا با شماره 02634090924 – 09123021501 – 09128485943 تماس بگیرید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهنمای انتخاب پالت پیچ و مهره پلاستیکی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهنمای انتخاب پالت پیچ و مهره پلاستیکی"، کلیک کنید.